2014. április 24., csütörtök

2. év, 34. hét összefoglalás

Őszinte leszek, egyáltalán nem paráztam rá a Húsvétra. Nagyon szépen nyomtam az edzéseket, és mellette kicsit több édességet engedtem meg magamnak, de persze mostanra már visszaállt a rend.

Hétfőn T25, kedden és pénteken kettlebell edzés volt, szombaton T25, vasárnap pedig futni voltam a Margit-szigeten. Ez utóbbi nagyon jól sikerült.

(És infraszaunázni is volt lehetőségem kétszer, és bárcsak gyakrabban megtehetném, mert nagyon jó. Az arcbőröm is szebb tőle.)

Mivel elég ritkán jutok el a Margit-szigetre, ezért jól érzékelhető a fejlődés. Nagyon jól emlékszem még arra, amikor azt hittem, hogy sose lesz már vége a körnek, és talán le sem tudom futni végig. Ehhez képest most 2 kört futottam, méghozzá nagyon könnyedén; simán ment volna három is.

Az 1. kört 31:19 alatt, a 2. kört 34:55 alatt teljesítettem. A program szerint 10,7 km-t futottam. Így tehát 1:06:17 volt összesen.

Közben azért láttam érdekes dolgokat (Duna-parton nadrágot felvevő, tangás fenekét mutató lányt :D, világító szökőkutat... többek között).

Húsvéti tojások 

A sütemény sütés rám volt bízva, az alábbiakat alkottam :) Eritrittel, xilittel édesítettem, durum lisztet használtam, stb. Ahol csak tudtam, változtattam :) Minden nagyon finom lett, bár a felét sem sikerült megenni, ami egyrészt bosszantó, mert munka van benne, ugyanakkor viszont szuper, mert nem a túlevésre ment rá a család, és ez nagyon jó érzés :)

Inkább legyen kidobva a sütiből, minthogy azért együnk még, hogy ne kelljen kidobni... Aztán legközelebb majd úgyis kevesebbet sütök majd.

 Kétszínű kalács
(megj.: durum lisztből készült, viszont az élesztő 
felfuttatásához használtam 5 g cukrot. Amúgy a sima langyos tejben 
is felfut valamennyire az élesztő, gondolom a tejcukor miatt - de szerettem volna, 
ha szép nagyra nő a kalács, ezért most inkább raktam bele egy kevés cukrot)

Felszeletelve

 Sajtos perecke (recept)
Zserbó (recept)
Kókuszos-zabpelyhes keksz (recept)

Zserbó
Diab. lekvárt, ill. update csokit használtam hozzá.
Nagyon finom lett, szuper a recept, tényleg nagyon ajánlom.

A súlyomat ezentúl Excel táblázatban vezetem, hosszútávon nagyon jó lesz visszanézni. Folyamatosan fluktuál a súlyom, egyszer kevesebbet mutat a mérleg, egyszer kicsit többet, de egy bizonyos skálán mozog tulajdonképpen. Majd ha több lesz az adat, rakok fel diagrammot :)

Még egy képet engedjetek meg a végére. A barátnőimmel találkoztam még a hét elején, persze készült csoportkép. Utólag visszanézve hatalmas öröm ért. Régen én voltam az egyik duci lány közöttünk, de most egyáltalán nem lógok ki a csoportból! :)

Én középen :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos vagy. A zserbó pedig nagyon jól néz ki. :D Egyik favoritom. Illetve normális finom zabkekszet szeretnék már én is csinálni, de még nem jött össze. Gumisra sikerül... -.-

    VálaszTörlés
  2. szuper vagy, csak ámulok és le a kalappal!
    csinos vagy, fegyelmezett, jól futsz, istenieket sütsz... igazán büszke lehetsz magadra! :-))))

    VálaszTörlés
  3. Bella, szörnyen hiányoznak a bejegyzéseid! :( :) Remélem minden rendben veled. :)

    VálaszTörlés