2013. június 16., vasárnap

39., 40., 41., 42. hét összefoglalás

Bizonyára ti is ismeritek azt a szituációt, amikor csak gyűlik, gyűlik a feladat, te pedig folyamatosan halasztod a megoldását, és így persze egyre nehezebb lesz belekezdeni.

Na, pontosan ez történt velem is. Sok mindenről akartam írni, mert sok minden történt, ugyanakkor elkezdődött a viszgaidőszak, és egyre jobban elhavazódtam.

Jó hír, hogy 4 vizsgából 3-at már teljesítettem (méghozzá jól! :), úgyhogy most már talán nem kell annyira stresszelnem. Ami viszont nem olyan jó, az az, hogy épp a legnehezebb vizsgám marad utoljára, nevezetesen a patológia szigorlat... Egyútttal erre kell a legtöbbet is tanulni, a szájhagyomány szerint nagyjából 3 hetet... (aminek még csak az elején járok :D)

Tehát ez van most, patológia szigorlatra készülés. Meg ez:


Hatalmas szívás. Még soha nem esett ki tömés a fogamból, de hogy éppen most, amikor semmire sincs időm, és minél többet kéne tanulni... Csak reménykedeni tudok, hogy elég lesz újra betömni, és nem kell gyökérkezelni, sőt, ami még rosszabb, kihúzni...

Azért is szörnyű ez az egész, mert ugyan ma vettem észre a tömés hiányát, de tutira nem ma esett ki. De hogy mikor? Reméljük nem túl régen, és bőszen remélem azt is, hogy el tudok menni holnap fogorvoshoz.

Na haladjunk, panaszkodás vége! Nézzük a fogyit :)

 Basmati rizs, sonkás-sajtos csirktekercs, jéghideg dinnyekockák :)

 Szülinapomra kaptam egy orchideát a nagynénémtől. Miután elvirágzott, abszolút úgy nézett ki, mintha teljesen kiszáradt volna. Azért megöntözgettem néha, de magamban azt gondoltam, hogy ennek már annyi. Eltelt több, mint fél év, és láss csodát!! Megpillantottam két kicsi bimbót... amikből gyönyörű virágok lettek! És a kép jobb oldalán az is látszik, hogy bizony jön még új levél, új bimbó is! :)

Tanulság: soha ne add fel!

 Durum galuska, túró, tejföl, pirított bacon és hagyma!! Hmmm :)

 Grillezés! Bal oldalon az én adagom, jobb oldalon a barátomé. 
Figyeljétek meg, hogy milyen szépre grillezte a barátom a husit! :)

Cappuccino + update gyűrűfánk = tízórai deluxe.

Időközben elballagott az unokatesóm. (külföld, ők nem akkor ballagnak, mint mi, ill. az érettségi sem akkor van, mint nekünk). Nagyon jó kis családi program volt! :)

 Íme a ruhám! :)
(izmos combi! :D)

Bal oldalon az ünnepelt, középen a nagynéném, mellettük pedig én.
 Három grácia! :)

Jártunk a Sziget Eye-nál is, fel is ültünk rá.
Szuper élmény volt! :)

Súly: változó, 55,5-56 kg között nagyjából.

Néhány szó az edzésekről: általában összejött a heti 4 edzés. Ha nagyon rosszul alakult a hetem, a heti három akkor is megvolt. Ebből heti 2 fix alkalom a kettlebell, amit imádok! (de ne aggódjatok, erről fogok még írni), továbbá még annyi konditerem, amennyi belefér.

Mostanában 6,2-6,5 km között szoktam futni, minél nagyobb sebességgel. Egyre jobban megy, ami szuper!

Futás után változó a program: egy kis lábtolózás, egy kis taposás, egy kis hasazás, egy kis kettlebell gyakorlás... Változó, mikor hogy / mennyit. "Rendes'' konditermi edzésben most nem gondolkozom, mert egyrészt most (is) a futás élvez nálam prioritást, másrészt most a kettlbellben van ''minden bizodalmam''. :D

Már most is látom magamon a változást, és tényleg nagyon kemények az edzések, viszont tudom azt is, hogy türelmesnek kell lennem ahhoz, hogy elérjem az álomalakot. Amúgy alapvetően nem mondanám azt, hogy a kettlebell és a konditermi edzés nem menne együtt... csak hát mégsem. Nem lenne semmi értelme.

A testépítés izoltáltan foglalkozik az izomcsoportokkal, a kettlebell pedig egy funkcionális edzés - egyszerre mozgatja meg az egész testedet.

Egy szó, mint száz: most kettlebell és futás van ezerrel, nekem most ez így jó. Hogy később mi lesz, azt majd meglátjuk! :)

Írnék még sok mindenről, de már így is nagyon hosszú ez a bejegyzés. :) Igyekszem most már gyakrabban frissíteni a blogot, ahogy időm engedi. Lesz bejegyzés a kettlebellről, továbbá egy nagyon jó (evészavarokról szóló) könyvről is.

Szép hetet nektek, élvezzétek ki a szép időt! :)

6 megjegyzés:

  1. Jajj, nagyon csinos az a miniruha rajtad! :) Örülök, hogy ismét hallani felőled (nem mintha én nem ezer éve írtam volna postot) és hogy minden rendben. A patológia meg tényleg gyilkos, emlékszem az állatorvosin mindenki hulla volt utána (csak hogy ilyen olcsó szóviccekkel éljek), de minden nehézségen túljut egyszer az ember, aztán visszagondolva már nem tűnik olyan borzalmasnak. Egyszóval kitartást, sok energiát az utolsó körökhöz és várom a jó kis írásokat a könyvről meg a kettlebelről. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó köszönöm szépen! :)
      Te állatorvosira jártál? :O Nem is tudtam. Durva lehetett!

      Igazából nem félek tőle, hogy 3 hét tanulás után ne sikerülne (amúgy sem szemétkednek, ha látják, hogy tanulátál, átmész)... csak mondjuk 3 hét tanulás, az 3 hét tanulás :/ És tényleg nagyon sok tétel van.

      A fogász része meg különösen kikészít, olyan tételek vannak, hajaj. Egymás után jönnek a hosszú latin nevű dolgok, amik néha csak 1-2 dologban különböznek egymástól, de ááá nem baj, adjunk ennek a gyulladásnak egy külön nevet, hogy szívassuk a hallgatókat :D

      Köszönöm szépen a biztatást, nagyon igyekszem! :)
      És majd írok, ahogy tudok :)

      Törlés
  2. Csinos vagy, megdolgoztál érte, büszke lehetsz magadra! Kitartás a tanuláshoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! Bizony, sok munka van benne. Köszi a biztatást, igyekszem (csak hát ilyen nagy melegben a tanulás is nehezebb :/)

      Törlés
  3. Sok motiváltságot nyertem a bejegyzéseidből és a sikereidből, csak sajnálom, hogy mostanában már nem írsz.
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Lassan visszatérek az íráshoz, csak tudod vizsgaidőszak volt, aztán majdnem 4 hétig beteg voltam folyamatosan... Edzeni nem bírtam egyáltalán, enni is alig, plusz egész napokat végigfeküdtem. Na mindegy, nem akarok panaszkodni, mert most már jól vagyok, és csinálom újra a dolgaimat! :)

      Törlés