2013. november 2., szombat

2. év, 9. hét összefoglalás

Sziasztok! Bocsánat a késedelemért, ismét nagyon el voltam havazva. Szerdán két zh-t is írtam közvetlenül egymás után: fogszabiból és szájsebészetből. Mindkettő nagyon fontos most nekem, úgyhogy mindent megtettem azért, hogy jól is sikerüljenek. Az eredményt meg majd meglátjuk :)

A súlyom visszament 53,5 kg-ra, de igazából elég sokat fluktuál, úgyhogy tényleg kezdek már lekattanni a mérlegről. Amikor látom a tükörben, hogy (legalábbis szerintem) szépen lassan változom - pozitív irányba - akkor kicsit elkeserítő tud lenni, hogy a mérlegen meg nem ezt látom. Ugyanakkor meg arra gondolok, hogy kit érdekel, nem pont az a lényeg, amit a tükörben látok?

Mindenesetre nem adom fel! El fogom érni az 52 kg-ot. Nagyon közel van már a cél, és igen, az utolsó kilókat a legnehezebb leadni. (Nekem mindenképpen). 

Na és akkor néhány kép:

 Lecsós csirkemell basmati rizzsel

 Natúr csirkemell szelet kókuszzsíron sütve, pirított répával

(Nálam az 1 személyes adag így készül: 30 g zabpehely, 
30 g krémes túró, 1 tojás, szódabikarbóna, só, fűszerek. 
A töltelék pedig opcionális :)

Fehérjekrém
100 g krémes túró (nálam Aldis NewLifestyle)
fél adag vaníliás fehérjepor
30 g kókuszliszt
ízlés szerint édesítő
Az édesítőt feloldjuk egy kis forró vízben, majd minden összetevőt összekeverünk. Annyi vizet adagoljunk még hozzá, hogy krémes állaga legyen. Elég sok vizet felvesz, ne lepődjetek meg.

Nagyon finom fehérjés nasi, estére ajánlom a túró miatt.
202 kcal, 13 g CH, 4 g zsír, 28 g fehérje (!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése