2013. október 13., vasárnap

2. év, 7. hét összefoglalás

09. 09: 56 kg
09. 16: 55,5 kg
09. 23: 55 kg
09. 28: 54,5 kg
10. 06: 54 kg
10. 11: 53,5 kg

Juhúú! Fél kiló mínusz :)

Képzeljétek, nagyon büszke vagyok magamra! Ugyanis tegnap volt nagymamám 80. születésnapja, úgyhogy családi ebédre voltunk hivatalosak, ahol a finom házi ételeken kívül volt kétféle torta (szintén házi... az egyik kávékrémes, jajj na de nem borzolom itt a kedélyeket!), vagy négyféle sütemény - de ezeket nem is mertem már összeszámolni. Az almás pitére és a zserbóra nézve csak úgy nyeltem a nyálamat, de erős voltam! És félrenéztem, és a (leendő) szép, feszes testemre gondoltam. :)

Amit ettem: belekóstoltam a hidegtálba, ettem levest tészta nélkül, továbbá ettem a töltött káposztából 3 picikét (házi tejföllel! Imádom!) Kenyeret, tésztát semmihez sem ettem. A végén egy falatot még megkóstoltam a pörköltből is.

Én úgy gondolom egyébként, hogy mondjuk 95%-ban 'jól' kéne enni, a fennmaradó időben pedig megengedhetünk magunknak egy kis kilengést. Tehát pl. egy ilyen családi eseményen simán megennék egy szelet sütit, ha megkívánnám. 

És erről a véleményemről nem mondok le, csak most éppen a szálkásítás kellős-közepén vagyok, úgyhogy erről szó sem lehet. Nem a semmiért dolgozom ilyen keményen már 5 hete! Amikor elérem majd az álomsúlyomat, egy kicsit más lesz minden. Továbbra sem fogok össze-vissza enni, de néha igenis meg fogok enni egy gyrost, vagy pogácsát.

Mindenesetre ez még nem most lesz, úgyhogy haladjunk is tovább :)

 Fitt lángos 
(én kérek elnézést! :D)
Fanni adta az ötletet, az ő receptjét itt találjátok. Én így csináltam:
-30 g zabpehely
-30 g túró 
-1 tojás
-pici szódabikarbóna, pici só.
-víz (ne legyen se túl sűrű, se túl híg a massza)

Felforrósított palacsintasütőben, a legkisebb fokozaton kisütjük,
 nagy-nagy türelemmel. Ha türelmes vagy, gyönyörűen meg is 
tudod fordítani a másik oldalára. Ha nem, szétesik, és lesz egy 
tök jó kis császármorzsa-lángosod :D
A feltét tőled függ, nálam most 50 g pirított 
bacon kocka, 50 g tejföl, 20 g füstölt sajt.
Hedonizmus!

 Anyáék jöttek látogatóba, és pekándiót,
 ill. makadámdiót hoztak nekünk :)
Mindkettő nagyon finom!

 Reggeli kávé, update tepertős pogácsa, felvágott, sajt.
(nem szoktam egyébként ilyet enni reggelire, de most megkívántam)

 Csirkepöri basmati rizzsel
Keresztanyám szülinapomra több üveg házi ketchupot, 
ill. paradicsomos-paprikás szószt ajándékozott nekem. 
Alig bírtuk felhozni a 3. emeletre, annyit adott!! 
Full cukormentes, full adalékanyagmentes, isteni!! És külön nekem főzte :)
A pöribe is ment belőlük természetesen :)

(csirke) Húsleves
Imádom a húslevest, de én tészta nélkül eszem. 
Forró leves, egy kis répa, hmm. Kedvenc!

Edzés: heti 2 kettlebell, 1 Jillian Michaels.

Muszáj valamit elmesélnem :)
Péntek este kettlebell edzésen voltam - több mint fél éve kezdtem el járni egyébként - és épp a súlyok között válogattam, amikor megkérdezte tőlem az edzőm, hogy szokták-e nekem mondani, hogy mennyit változtam (mármint a testem). Ezen teljesen meglepődtem, mondtam neki, hogy nem szokták. Erre ő pedig azt mondta, hogy pedig nagyon sokat fejlődtem, és hogy a keddi edzés után erről beszélgettek az egyik edzőtársammal (rólam!! :O) Azt tudni kell még a sztorihoz, hogy nem az a típus, aki csak úgy osztogatja a dícséreteket, úgyhogy még jobban megbecsülöm Hihetetlenül jólesett! :)

Ezzel zárom is soraimat, finom fehérjés ételeket kívánok nektek, jóleső edzéseket, és kitartást a jövő héthez! :)

7 megjegyzés:

  1. Bocsi, hogy mindig jövök írni :) De annyira motiválsz :)
    Irigylem a kitartásodat. Én is igyekszek, nálam sokszor a mennyiséggel van a gond a minőségi kajálás az megy :)

    Még az előző bejegyzésnél beszéltük a fehérjeport. Megkérdezhetem, hogy Te milyet használsz?? Írnál márkát is meg ízt is? Még sosem próbáltam és próbálok okosan választani :)
    Előre is köszi :) Szép hetet :))
    ( nálam is csirkepöri volt ma az ebéd :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pöri is the best! :D
      Jaj ne viccelj egyébként, örülök, ha írsz :) Én már többféle fehérjét próbáltam, ami szerintem ár-érték arányban, és ízben is elég jó, az a 100% Whey Protein Professional a Scitec-től.

      A legfontosabb kérdés, hogy milyen fehérjét szeretnél: ez konkrétan tejsavófehérje (ergo aki tejérzékeny, az nem fogyaszthatja). Van pl. olyan, ami marhahúshból készül, tojásból, stb... Sokféle van.

      Én kis utánaolvasás után arra jutottam, hogy számomra ez megfelelő minden tekintetben. Edzés után szoktam inni főleg, de sütikbe is lehet tenni, meg sokan reggelihez is isszák.

      Úgy gondolom, hogy nagyon extra nem kell nekünk, mert nem fitness modellnek készülünk :)

      link: http://shop.builder.hu/tejsavo-feherje-koncentratumok/scitec-nutrition-100-whey-protein-professional-30-gr-p5372 (ez a kis tasakos verzió, egy adag. Fitness Pontokban lehet pl. venni, vagy vannak külön Scitec boltok is. Természetesen netről is lehet rendelni, de egy kis tasakot nem nagyon érdemes :)

      Jaj igen, ebből talán legjobban a csokis-kókuszosat szeretem.

      Ezt sütikbe használom kifejezetten, ez is tejsavófehérje:
      http://www.biotechusa.hu/term%C3%A9kek/feh%C3%A9rj%C3%A9k/nitro-pure-whey-gold/

      (vaníliásat szoktam venni, mert ált. sütikbe az kell, de ebből is van csokis pl, azt még nem kóstoltam, de csokissal általában nem nagyon lehet mellélőni)
      Ez is finom egyébként, és pl. a Tescoban, Auchanban is láttam 454 grammos kiszerelést, ami 16 adag egyébként - és olyan 2800 Ft körül van.

      Mindkettő, amit linkeltem, cukormentes, és a Nitroban 20 g fehérje, a Pro-ban meg 22 g fehérje van adagonként.

      Remélem tudtam segíteni :)

      (nagyobb kiszerelést érdemes egyébként venni)

      Ja, ha esetleg a Decathlonban jársz, ott is van kis tasakos kiszerelés :) Meg talán a Hervisben is láttam már.

      Törlés
    2. A Sciteces Milk Complex csokis nagyon rossz ízű!!! Én nagyon mellé nyúltam. Szigorúan néha proteines csokis sütibe használom, mert volt hogy öklendeztem tőle, annyira ihatatlan volt.

      Én is gratulálok egyébként. :) Nagyon megérdemled és már várom a képeket. :D Mert az a -0,5 kiló biztos hogy jobban meglátszik, mint ahogy azt te gondolod. :)

      Én most futócipőt keresek egyébként, mert a mostani, ami elég régi és no name, széttörte a belső talpam... :S
      Pedig olyan jó futós idő van, és mennék, de fáj. Plusz olyan izomlázam van mindenhol, hogy csak nah. :D 6 km 40-45 perc alatt. (1x megálltam cicázni), plusz GPS első km-en nem ment, csak amikor mondta be a fülembe hol járok, akkor vettem észre.
      Te szoktál még futni járni? :) Én most megrekedtem a fogyiban. Sőt, még plusz is feljött(1,5kg). :( De nem edzettem igazán az utóbbi 1-1,5 hónapban, túlórák stb. :(

      Törlés
    3. Hát, ittam már én is rossz csokis fehérjét, az is igaz :) Igazából mindegy, hogy milyen íz, előbb érdemes kipróbálni, nehogy aztán ott legyél sok adagnyi ihatatlan fehérjével :)

      Mindenképp vegyél új futócipőt, így nagyon nem jó futni, hogy töri a lábadagt :/ Decathlonban nézd meg esetleg (ha van a közeletekben), ott jó ár-érték arányban vannak a dolgok. Én futóruházatot vettem ott, mondjuk kettlebell edzéshez is azt használom, de a lényeg, hogy nagyon elégedett vagyok vele. :)

      Szoktam még futni, hébe-hóba. Azóta, hogy meggyilkolták azt a pesti futónőt, nem futottam. A problémám az, hogy rájöttem, nem szabadna sötétben futnom semmiképpen, mert bármikor történhet baj. Legjobb lenne, ha tavaszig konditerembe járnék futni, de a kettlebell miatt nem nagyon érné meg a bérlet, mert nagyon max. heti 2x tudnék eljárni futni.

      Úgyhogy most nagy dilemmában vagyok.
      Viszont valószínű kipróbálom a Krav-Magát, mert már régóta érlelődik bennem az elhatározás, hogy magamra szedek valamiféle önvédelmet, és ezt ajánlották nekem.

      Ne bánkódj a 1,5 kiló miatt, azt hamar le lehet adni ;)

      Törlés
  2. Köszi :) Jövő héten be is megyek venni, egyenlőre a kiscsomagosat és majd látom :) Már alig várom, hogy kipróbáljam :) hátha többet használ majd az insanityvel :)
    Amúgy a csirkepöri nagyon fincsi zablisztes nokedlivel is. :P Holnapi kajám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szivi :) Azért csodát ne várj tőle. Nagyon jó dolog fogyasztani (főleg edzés után), de nem csodaszer. Ezt mindig szeretem hangsúlyozni, hogy bár én használom, és jó dolognak tartom, de nem 'kötelező' használni. :)

      Törlés
  3. jó nyilván nem várok akkora csodát :) csak sok jót hallottam már róla, meg sok receptet mentettem le, amibe lehet tenni :) szóval lesz min kísérletezgetni :)

    VálaszTörlés