2013. április 2., kedd

30., 31. hét összefoglalás

Sziasztok! Jelentem minden rendben velem. Meggyógyult a derekam, már egyáltalán nem fáj (bár elég sok időbe telt...) Ötös lett a zh-m, amire nagy kínszenvedések árán tudtam csak felkészülni. 

Múlt héten sikerült kétszer is nagyon lájtosan mozogni egy picit. Muszáj volt, mert már nem bírtam a sok semmittevést :)

Ma pedig újra elmentem konditerembe, futottam egy jót, aztán tapostam egy kicsit. Igazából még nem ment olyan könnyen a futás, de ennyi kihagyás után ez várható volt. Közben megfájdult a jobb bordaívem alatt a hasam, úgyhogy ez is nehezítette a dolgomat. 

Viszont most először délelőtt voltam kondizni, úgyhogy éhgyomorra mentem. Utána igen jól esett a reggeli / ebéd (pontban délben :D)

De ugorjunk vissza egy kicsit a 30. hétre (múlt hét előtti hét):

* Tárkonyos csirkeraguleves, soook zöldséggel *
* életem első (csirke)húslevese! *
* zabpalacsinta, recept innen *
*natúr csirkemell salátával *
* húsleves *
*rántotta felvágottal *

Ez volt az a hét, amikor megfázott a derakam, aztán ''okosan'' túledzettem... emiatt kellett kényszerpihenőt tartanom több mint egy hétig. Ezt leszámítva nem volt rossz hét, de ez annyira meghatározta a napjaimat, hogy most mást nem is nagyon tudnék kiemelni.

Pontosabban a húslevest még kiemelném :) Most készítettem életemben először, és szerintem nagyon finom lett. Sok zöldséggel, kevés tésztával kell enni, és nagyon jól fel tudja melegíteni az embert ilyen rossz időben :)

Akkor nézzük a 31. hetet:

*100%-os narancslé csibés pohárban (kaptam, és olyan kis cuki :) *
*Ezékiel lepénykenyér kakaós krémmel és banánnal, recept innen *
* Cézár saláta, húú, nagyon finom! *
* Kornspitz melegszendvics *
* natúr csirkemell kuszkusszal *
* cappuccino *

Ezen a héten volt Húsvét. Most először a szüleimtől külön töltöttem, ugyanis nem tudtak hajazönni (nagyon-nagyon messze élünk egymástól). Szóval szombaton és vasárnap a barátommal voltunk ketten. Igazából csak szombaton tudatosult bennem, hogy nekem valamit alkotnom kéne, mert Húsvét vasárnapra bizony készülni kell. (Jó, hát ezt eddig is tudtam, csak valahogy nem tudatosult, hogy most rám fog hárulni ez a feladat :)

Szerintem egész jól abszolváltam, főztem sonkát, voltak mindenféle tojásos dolgok, majonézes saláták... És háromféle sütit sütöttem, amiből kettő a szokásos irányelvek alapján készült (a Snickers-szelet és a banánkenyér). A pogácsát elsősorban vendégségbe sütöttem, úgyhogy fehérlisztből készült. Sajnos csak utólag jutott eszembe, hogy durumlisztből is szuper lett volna, és hogy miért nem abból csináltam... Na de majd legközelebb :)

Hétfőn vendégségben voltunk barátom családjánál, és mindhárom sütiből vittem ajándékba. Pontosabban egy keveset megettünk belőlük, a nagyobb részét pedig elvittük. Mindenkinek ízlettek nagyon :)

A hét elején eléggé szenvedtem az evéssel, ehhez képest Húsvétkor (szerintem) ügyes voltam. Ki érti ezt? Persze minden jó, ha jó a vége, én nem panaszkodom :)

 * Sonka *
* Húsvéti asztal *
* Majonézes kukorica, majonézes krumpli, és tojáskrém *
* Töltött tojás *

* Banánkenyér. Mennyei finom, ma harmadjára sütöttem!! *
* Túrós pogácsa *
* Snickers-szelet, recept innen *

Hát, így telt az utóbbi két hét. Úgy érzem, hogy most már sokkal jobban vagyok, visszajött a motivációm is (a tanulás és az evés terén is). Úgyhogy pozitívan nézek a jövő elébe! :)

Ui.: a súlyom 56,5 kg körül mozog, na de most már megígérem magamnak, hogy ez lefelé fog elmozdulni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése