2013. november 24., vasárnap

2. év, 12. hét összefoglalás

Töltőhét pipa! :)

Mutatok néhány képet a töltőhétről, nos, próbáltam ésszerű keretek között maradni, de azért a szálkásító étrendhez képest ''nem tenném ki az ablakba''. Aki nagyon keményen diétázik éppen, az talán jobban jár, ha lejjebb görget egy kicsit :)

 Csokoládétorta málnával
A 4. évfordulónkra készítettem, nyírfacukor, ill. durumliszt 
ment bele, de még így is egy durva kalóriabomba, úgyhogy 
diétázóknak nem ajánlom, még véletlenül sem :D


 Gesztenyés-aszalt szilvás csirkemell
Szintén az évfordulóra készült, nagyon finom, nagyon különleges. 
Én csirkemellből készítettem, mert nem annyira szeretjük a pulykát.
Basmati rizzsel táltaltam.
Szerintem tökéletes pl. Karácsonyra, ajánlom :)
És könnyű elkészíteni! Recept itt.

 Hajtovány
Limara-féle péksüti, úgyhogy a recept elronthatatlan. 
Én bio tönkölybúza fehér liszttel készítettem. Így sem diétás, 
de szerettem volna azért kicsit megnyugtatni a lelkiismeretemet. 
A barátomnak készült ajándékba :)

A hajtoványok felébe kockázott bacon is került -
ezek lettek a legfinomabbak.

Új edzőcucc!
Decathlonos nedvszívó top (ez a 3. ilyenem, ár-érték arányban verhetetlen, 
imádom. És mindenféle színben lehet kapni!) + Decathlonos nadrág.

 Szülinapi ebédhez öltöztünk


 Ez a WTF-fejem :D

 MÜPA - Ákos koncert előtt.


Nos, elég sok minden történt ezen a héten, tényleg mindenfélét ettem, még csokit meg KFC-t is, úgyhogy a végére már kezdtem kicsit rosszul érezni magam. (Annak ellenére, hogy ez tervezett volt). 

A 3 edzés azért megvolt, ha több nem is.

Egy ilyen hét után jó érzés visszatérni a rendszerbe, de erről majd a következő bejegyzésben :)

8 megjegyzés:

  1. Csini, csini, csiniiii!! :)) Még mindig leesik az állam, ha megnyitom a blogod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Pipacs!! De régen hallottam már felőled, jó, hogy újra itt vagy ;)

      Törlés
  2. csoda szép vagy! :) Imádom a blogod, annyi erőt adsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, hát menten elpirulok! ;) Nekem az ad erőt, hogy tetszik nektek, amit csinálok, ez nagyon jó érzés :)

      Törlés
  3. Igen, én éppen keményen fogyózom, és nem volt szép dolog megmutatni ezt a csokitortát... hiába a figyelmeztetés, egyszerűen magával ragadja az ember tekintetét. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annie, sajnálom, ez valóban nem volt szép dolog tőlem :)) De képzeld el, milyen volt 8 szelet ilyen tortával egy légtérben lenni :D Kellett egy kis akaraterő ahhoz, hogy ne egyem meg az egészet :)

      Törlés
  4. Szia. Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy belevágok a szálkásításba, mert hasonló cipőben járok mint Te (az a fránya 2kg:D ) és ezzel kapcsolatba akarom kérdezni, vagyis inkább kérni, hogy megtennéd, hogy a napi étkezésed kb hogy nézett ki? arányokban?? reggeli meg tízórai meg ilyenek?? Mert akarok valami jó kis étrendet írni...már előre meg szeretném csinálni, mert úgy biztos betartom....csak nem tudom, hogy kb hogy osszam be..és ezért jó lenne valami minta. Remélem nem túl nagy kérés!
    meg vacsira te már csak fehérjeport ittál??
    előre is köszi, és bocsi, hogy ilyen részletekbe belekérdezek csak kíváncsi vagyok..és inkább kérdezek, mint butaságot csináljak...mert amint látom nálad nagyon bejött, hatásos volt ez a 11hét :) én 10hetet tervezek :)
    Amúgy nagyon jó vagy, jó hogy ennyi erőt adsz itt mindenkinek :) További sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szívesen leírnám egy napomat, de sajnos nem megy, mert nincs két olyan nap, ami egyforma lenne étkezés szempontjából. Mivel kalóriákat és makrókat is számolok, ezért csak annyi a dolgom, hogy megnézzem, amit enni szeretnék, az belefér-e a limitbe. Én szenvedek az előre megírt étrendektől, és ezért akár nap végén is simán változtatok a tervemen,

    Igazából gyakorlatilag minden nap szoktam vacsorázni, néha hideget, de legtöbbször főtt ételt, ami épp van. Fehérjét edzés után szoktam főleg inni :)

    Köszönöm szépen a dícséretet, és remélem, hogy tudtam azért segíteni! Sok sikert ;)

    VálaszTörlés