2012. november 6., kedd

10. hét összefoglalás (vége)

Nagyon drámain hangzik, hogy "vége", igaz? Pedig ezzel a címmel csak menőzni akarok, valójában nagyon messze van még a célom :)

De ugye 70 napos (10 hetes) ez a program, úgyhogy csak illett odabiggyeszteni ezt az ominózus szót. És akkor nézzük, hogy meddig jutottam 10 hét alatt:

08. 27. (hétfő): 72,5 kg
09. 03. (hétfő): 70,5 kg
09. 10. (hétfő): 69,5 kg
09. 16. (vasárnap): 69 kg
09. 24. (hétfő): 68,5 kg
10. 01. (hétfő): 67,5kg
10. 08. (hétfő): 67 kg
10. 15. (hétfő): 66 kg
10. 22. (hétfő): 64,5 kg
10. 29. (hétfő): 64 kg
11. 06. (kedd): 63,5 kg


Végülis nem lett meg a -10 kg, de hangsúlyoznám, hogy a legmagasabb súlyom 74 kg volt, csak a lifetilt elkezdése előtt leadtam már 1,5 kilót. Tehát összességében fogytam 10,5 kilót - úgyhogy kb. az út felénél járok.

Ennek megfelelően a programot nem hagytam abba, és kíváncsian várom, hogy a következő 70 nap alatt hová fogok elérni. Arra viszont fel kell készítenem magam lelkileg, hogy gyakorlatilag minél kevesebbet mutat a mérleg, annál nehezebben fognak lejönni a kilók.

A kalóriabevitelt lejjebb már nem vihetem (elméletileg 1400 kalórián voltam eddig, gyakorlatilag viszont mindig az 1200 kalóriát tartottam), sőt, valószínű, hogy az MFP-s (MyFitnessPal) tanácsok alapján inkább megemelem kicsit.

Az étkezés mellett a mozgással lehet még variálni, amit viszont így is, úgy is növelni szerettem volna. Úgy tervezem, hogy megcsinálok még egy Jillianes programot (egyelőre a 6 Week six pack-re gondoltam), aztán belevágok az Insanity-be. Talán most már készen állnék az Insanityre, de mivel sok időt kell szánni rá, ezért egyelőre jegelem a témát.

Alapjaiban ugyanúgy szeretném csinálni ezután is, mint eddig. Viszont jövő héten évforduló, szülinap... aztán decemberben Karácsony, Szilveszter...

Tehát ezeken a napokon kicsit lazább leszek, DE nagyon remélem, és ezerszeresen megígérem magamnak, hogy csak az ésszerűség keretein belül. Tehát nincs chips-, csoki-, meki-, gyros-, pizza- meg rántott hús-zabálás. Úgy gondolom, hogy szinte bármiből lehet enni, de mértékkel, és ami még nagyon fontos, hogy ezeken a különlegesebb napokon is szeretném, ha beleférnék az előírt értékekbe. Tehát kcal, zsír, stb.

Lehet, hogy most úgy gondoljátok, hogy túlságosan szigorú vagyok, de muszáj. Nagyon könnyen vissza tud térni az ember a rossz szokásaihoz, úgy, hogy szinte észre sem veszi. És nagyon szeretnék végre jól kinézni nyáron bikiniben, úgyhogy ennek ára van :)

De tudjátok mit, én nem gondolom, hogy szigorú lennék. Ha visszaolvasgattok kicsit, láthatjátok, hogy mennyi finomságot ettem időközben: volt lasagne, kínai pirított tészta, húsgombóc, leves, főzelék, muffin, tortilla, túrógombóc, pizza, palacsinta... és a sort folytathatnánk.

És egyre szívesebben keresgélek és ''diétásítok'' recepteket :)

 Bal oldal: szept. 02. Jobb oldal: nov. 03. (a kép klikkre nő!)
Nem tudom, persze látszik változás... de a  kilókban meg a kifogyott ruhákban sokkal jobban látom, mint itt. Annyira szerintem nem látványos.

1. Török pizza
2. Új szőrmemellény, mindig is szerettem volna egyet :) (Háda)
3. Mééég török pizza
4. Proteines mikrós süti. Recept nincs, mert nem ajánlom :D
5. Csirkés-babos egytálétel. (hmm...)

Nos, ezzel zárom is soraimat. Köszönöm mindenkinek, aki olvassa a heti összefoglalókat, és szurkol nekem! Még messze a cél, de már sokkal közelebb van, mint amikor elindultam ezen az úton :) És szerintem mindig a kezdet a legnehezebb, ha egyszer már belefogtatok, nincs megállás! És hadd mondjam el, hogy ha nekem sikerült, akkor tényleg bárkinek sikerülhet. Volt nem egy nehezítő tényező a 70 nap során, meg rengeteg kísértés... De mindig a célra kell gondolni, és arra, hogy vajon egy rövid távú kis élvezet vajon jobban megéri-e, mint maga a cél! Igen, küzdeni kell, és igen, nehéz lesz.

De lesz benne nagyon-nagyon sok jó is! Mindenkinek csak ajánlani tudom, az én életemen sokat változtatott :) (változtat most is)

Receptek hamarosan :)

4 megjegyzés: