2013. március 4., hétfő

27. hét összefoglalás

08. 27. (hétfő): 72,5 kg

02. 18. (hétfő): 57,5 kg
02. 25. (hétfő): 57 kg
03. 04. (hétfő): 56,5 kg

Sport: 2 konditermi alkalom (futás elsősorban), 2 Insanity edzés otthon. Összesen a héten: 4
Képzeljétek, szerdán lefutottam 8 km-t, nagyon jól esett, és kezdek belelendülni ismét a futásba :) Az Insanity pedig szuper, sokkal jobban megy, mint első nekifutásra, de erről majd írok.

Evés: hét közben még küszködtem rendesen az étvágyammal, de egyébként szerintem ügyesen ettem. (Mostanában amúgy sem azzal van a bajom, hogy egészségtelen dolgokat kívánok, vagy ilyesmi, hanem az, hogy éhes vagyok, nagyon. Nem ám édességre, hanem ételre, bármire...)

Szombaton lement a csaló napom, megettem egy csomó Aldis bio kölesgolyót (imádom, nekem egyszerűen nem szabad ilyet vennem! A földimogyis a legjobb...), aztán este pizzáztunk. Jó volt, na! :)

Ennek meg is lett a haszna, ugyanis azóta kisebb az étvágyam, és a súlyom is lejjebb ment. Na jó, igazából egész héten jojózott a súlyom, egyik nap 57 kiló, a másik nap 56,5 voltam, és így tovább... Persze tudom, hogy ez többnyire csak víz, de azért bosszantó sokszor.

Jaj igen, már nagyon sok helyen lehet epret kapni. Én most rákattantam kicsit az epres zabkására, nagyon finom!  Egyétek :)

(a kép klikkre nő)
 * Epres zabkása... hmmm *
* Csirkés-babos egytál (az egyik kedvencem!) *
* Zöldborsós csirkeragu durumtésztával (recept innen, reformosítva pöppet) *
* Natúr csirkemell szelet sajttal, párolt zöldségekkel *

Rájöttem valamire: örömmel tölt el, ha szép színes az étel a tányéromon. Tudjátok régen mindig csak csóváltam a fejem arra a tanácsra, miszerint a gyerekeket szép színes ételekkel próbáljuk meg rávenni a zöldség-gyümölcs evésre.

De ma már egyenesen törekszem arra, hogy szép színes legyen az ételem. Amikor sikerül, olyankor valahogy azt érzem, hogy ''na, ez most igazán egészséges''. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése