2012. október 15., hétfő

7. hét összefoglalás

08. 27. (hétfő): 72,5 kg
09. 03. (hétfő): 70,5 kg
09. 10. (hétfő): 69,5 kg
09. 16. (vasárnap): 69 kg
09. 24. (hétfő): 68,5 kg
10. 01. (hétfő): 67,5kg
10. 08. (hétfő): 67 kg
10. 15. (hétfő): 66 kg

Nos, 1 kilót fogytam ezen a héten. Igazából ez most annak ''köszönhető'', hogy hétfő óta beteg vagyok - nagyon csúnyán megfáztam. Ez most eléggé megkeseríti az életemet, mert persze gyakorlatokra és mindenféle órákra ugyanúgy járni kell, ugyanúgy kell takarítani, főzni, tanulni, tornázni...

Na jó, igazából kétszer tornáztam a héten, amire eddig még nem volt példa - de őszintén szólva ez a két alkalom is csak annak köszönhető, hogy kényszerítettem magam :D Hát, ez van.

Eddig talán ez volt a legrosszabb hetem. De büszkén mondhatom, hogy a kajálást teljesen betartottam, pedig volt kísértés bőven. Egyik nap például nagyon kívántam a levest (tipikus betegen-kívánós kaja), de főzni nem álltam neki, menzás szóba sem jöhetett... a zacskósról pedig lebeszéltem magam :) A zacskósban annyi a jó, hogy hamar megvan, és van rajta tápértéktáblázat... De ugye van benne ízfokozó, stb.

Úgyhogy inkább kibírtam.

Aztán vasárnap nagyon rossz híreket kaptam. Anyukám nagyon beteg. Hát, eléggé kikészültem, úgyhogy még a tanulás sem jöhetett szóba, pedig csütörtökön patológia gyakvizsga. De semmi nem is érdekel, csak anya legyen jól...

De gondolhatjátok, hogy most milyen lelkiállapotban vagyok...  Tegnap pedig még rosszabbul voltam. Apa meg elment az Adriába, és hozott egy csomó kaját, hogy ebédeljünk. Úúúúgy csorgott a nyálam! Olyan sok finomság volt, és persze csak olyanokat hozott, amiket szeretek :D

Szerencsére erős voltam... És ma is erősnek kell lennem, és ezentúl minden nap. Most talán próbára tesz az élet, hogy mennyire gondolom ezt komolyan. Iszonyúan érzem magam, de nem és nem szabad arra gondolnom, hogy megeszem az ajándékba kapott csokit, vagy a keresztanyum sütötte almás pitét... (imádom, és persze itt van a hűtőben).

Nem fogom megenni, na. Remélem, hogy nem kell majd kidobnom, mert tényleg vérezne érte a szívem, de egy biztos: ha nincs ki megegye, az sem érdekel: én nem fogom megenni! 

És akkor a végére jöjjön egy kis pozitívum is :) 

 Ruha: Háda
Öv: Zara

Ruha: Háda (hát igen, nagyon szeretek turizni :D)

A pöttyös ruhát még tavaly nyáron turiztam, és hát igen, sikerült kihíznom belőle az idők során. Most kíváncsiságból felpróbáltam. Arra számítottam, hogy még nem fogom tudni felhúzni a cipzárt a hátán, de teljesen meglepő módon mégiscsak sikerült :)) Nagyon örültem neki! 

Ez egy olyan kis siker, ami teljesen feltölt, és ami miatt úgy érzem, hogy igen, érdemes csinálni.

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok! :) Csini vagy, jók a rucik! :) Én is onnan indultam, ahonnan te, most vagyok 68 kg. :) Neked mi is a cél?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, és neked is gratula! :) Hááát, az álom az 52 kg, de én is tudom, hogy azért az elég kevés lenne... Szóval a reális cél az annyi, hogy 60 kiló alatt legyek, aztán meglátjuk, hogy mikor fogom úgy érezni, hogy ez oké :)

      Törlés
    2. Hű 52???? Az kóros soványság lenne, már bocsi. :) Csinos vagy már most is. Ebből még 14 kg mínuszt nem tudok elképzelni. :) Nekem nem célom 60 alá menni, 65 az első cél, 63 a következő, de csak ha lecsekkoltam a ciciket, kell-e még az a 2 kg mínusz. :D :D

      Törlés
    3. Áhh én sem gondolom komolyan :D Csak már régóta álmom, ne kérdezd, hogy miért :D

      De 60 kiló alá mindenképp le szeretnék menni, aztán majd magamra szedek egy kis izmot. De csak egy picit :D

      Törlés
  2. Jobbulást kívánok anyukádnak és kitartást neked! Nagyon ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, most minden jókívánság jól jön! :)

      Törlés