2013. május 12., vasárnap

36. hét összefoglalás

Ez egy nagyon jó hét volt. Nem volt gondom az evéssel, és sok jó dolog is történt. A hétfő elég rosszul telt, de aztán este elmentem egyet kocogni, és még a mérleg is jót mutatott. (erről itt olvashattok.)

A lényeg, hogy végre elértem az 55,5 kilót! Azóta 55,5-56 kg között jojózik nagyjából a súlyom.

Sok minden más is volt ezen a héten: edzés, barátom szülinapja, szüleim látogatása (jó hosszú idő után), hazatérés, családi szalonnasütés... 

És még egy nagyon fontos momentum: fejlődésem a szigetkör lefutásában. Erről már írtam itt. Álljon itt a lényeg azért: lefutottam az 5,3 km-t 32 perc 23 másodperc alatt.

Jöjjön néhány kép:

 Szalonnasütéses kajálás után, ''pózolós'' kép :)

 Csokitorta. Úgy terveztem, hogy eszem majd belőle, 
de nem jött össze. (nem baj :)

Szülinap.

Még egy nagyon fontos dolog történt a héten. (úgy látszik, ez ilyen "fontos dolgok" hete volt :D) Régóta, évek óta szerettem volna elkezdeni a kettlebellt.

Eddig nem volt merszem elkezdeni, mert... nos, először a túlsúlyom miatt. Aztán egyszerűen csak féltem tőle, hogy nem leszek elég jó, blablabla. Mindig van kifogás :)

Most úgy indultam az alapozó kurzus első órájára, hogy gyomoridegem volt, és úgy éreztem magam, mintha legalábbis patológia szigorlatra mennék... De elmentem, megnyugodtam, és szuper volt! És nagyon örülök neki, hogy belekezdhettem ebbe a csodálatos edzésbe.

Alább láthatjátok az első edzés után készült képeket. Az a tervem, hogy a 3 hónapos kezdőtanfolyam végén is készítek majd néhányat.




Na igen, a nadrág: ezen a héten vettem, mert már nem volt olyan sportnadrágom, ami jó lett volna rám. Az utóbbi időben már leggingsben edzettem, és hát ugye van vagy 30 fok, plusz nem is annyira kényelmes, mint ez.

10 megjegyzés:

  1. Visszakerestem az első képeidet. Le a kalappal! :) Nagyon jól nézel ki! :)

    Egyébként a fehérje milyen, amit pár hete vettél? Ízre is érdekel, meg mi alapján választottad ki, meg hogy szupernálnak? :)

    Jóféle a nadrágod is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Nem mindig érzem magam jól a bőrömben, most hétvégén pont egy kiakadós időszakomat élem meg, de csak túljutok rajta.

      A fehérjék nagyon jók. A vaníliás inni borzalmas, viszont nem is azért vettem, hanem sütikbe. Arra szuper. (eddig a kókuszos omlós kekszbe, meg azt hiszem talán az epres-túrósba próbáltam). - Scitec 100% Whey Protein

      Csokis is nagyon jó, ez Bioteches.

      Aztán volt egy, ami ízre tiszta marcipán, és komolyan mondom, nem emlékszem, hogy ez milyen íz akart lenni eredetileg, a csomagoláson meg hiába kerestem, nem találtam... (Trec Nutrition, Whey Creamy Cocktail - talán franca vanília lehetett, így a netes lista alapján...)

      Amúgy tejsavó fehérjét szoktam inni, úgy kb. 2 éve vettem először fehérjét. Némi utánaolvasás után a 100% Whey Protein Pro-t vettem a Scitectől, nekem bevált. Azóta nagyjából ehhez vagyok hű :)

      Mást is próbáltam már, de ez egyrészt tejsavó is, másrészt amolyan jolly joker, edzés előtt, után is lehet inni, végülis bármikor. Aki komolyabban foglalkozik mondjuk a testépítéssel, annak pl. edzés után, és lefekvés előtt teljesen más fehérje kell.

      (edzés után: gyors felszívódású; lefekvés előtt: lassú felszívódású).

      Rengetegféle fehérje van, szerintem ezt mindenki csak magának, egyéni szempontok alapján tudja kiválasztani. (tehát pl. vegánok nem fognak tejsavófehérjét venni, és így tovább)


      Ezekben, amit vettem, mindegyikben kb. 20 g fehérje van adagonként. Ez így nekem jó is :)

      Törlés
  2. Húha nagyon csinos vagy már azon a shortos képen! :) Kíváncsi vagyok milyenek lesznek a tapasztalataid a kettlebellel. Az edzőteremben én is szemezgettem vele, jó kis erősítő edzésnek tűnik. Remélem pár óra után majd beszámolsz róla neked hogy tetszik a gyakorlatban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :D
      Eddig nagyon jók a tapasztalataim, de persze fogok még róla írni :)

      Törlés
  3. Cirmi:Nagggyon Dögös vagy a fiúk mellett:))Gratula!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csinos vagy ezeken a képeken, meg van a sok kitartó munka eredménye :)
    Esetleg meg lehet kérdezni a nacit honnan vetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Persze, gondolom az edzőnacira gondolsz a poszt végéről? A SportsDirect-ben vettem.

      Adidas naci, és egyébként ott elég nagy választék szokott lenni belőlük. :)

      Törlés
    2. Igen arra gondoltam, köszike :)szoktam odajárni de valahogy ezt még nem szúrtam ki pedig kéne nekem is, na de majd ezután ;)

      Törlés
    3. Ritkán járok oda egyébként, de változó a kínálat, szóval érdemes benézni szerintem. :)

      Törlés