2012. november 21., szerda

Mézes-mustáros csirkemell

Egy kis csavar, és máris más értelmet nyer a száraz csirkemell! Szerintem nagyon finom, pikáns étel - próbáljátok ki :)


Hozzávalók (4 adaghoz):
-600 g csirkemell
-40 g méz
-30 g magos mustár
-5 g étkezési keményítő
-1,8 dl főzőtejszín (én 10%-os zsírtartalmút vettem, ennél alacsonyabbat nem találtam)

1. Apró kockákra vágjuk a húst. Ízlés szerint sózzuk, borsozzuk.
2. Teflon serpenyőben (olaj nélkül!) fehéredésig pirítjuk.
3. A mézet, mustárt, tejszínt és keményítőt egy tálban simára keverjük. Ráöntjük a husira.
4. 1-2 percig forraljuk még, amíg a szósz besűrűsödik.
5. Rizzsel vagy tésztával tálaljuk. Jó étvágyat!

Tápérték 1 adagra számolva:
Kalória: 266,63 kcal
Fehérje: 38,95
Szénhidrát: 12,47
Zsír: 6,81

2 megjegyzés:

  1. Elkészítettem, nagyon finom lett!!:) sajnos mikor kivettem a hűtőből a tejszínt rá kellett jönnöm, hogy már megromlott:D, ezért light joghurtot használtam helyette, de így is nagyon jól működött:) de ha lesz tejszínem, mindenképp elkészítem azzal is:)Most így sikerült: http://kepfeltoltes.hu/121128/IMG_0403_www.kepfeltoltes.hu_.jpg :) Tuti hogy mostantól nagyon gyakran fogom készíteni, köszi hogy feltetted ezt a receptet:)
    (Következő áldozatnak egyébként már ki is néztem a rétest, csak még nem találtam teljes kiőrlésű tésztát hozzá, éshát mégiscsak azzal lenne az igazi:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon étvágygerjesztően néz ki! :D Örülök, hogy megcsináltad, sőt, nekem is ki kéne próbálnom natúr joghurttal, mert úgy még a zsír is kevesebb lenne benne :)

      Én a réteslapot egy nagyobb Sparban vettem... de ha nincs más, szerintem simából is nyugodtan megcsinálhatod, ha jól láttam, kalóriában talán még kevesebb is volt. :D

      Törlés