2013. február 27., szerda

26. hét összefoglalás

08. 27. (hétfő): 72,5 kg

02. 18. (hétfő): 57,5 kg (25. hét vége)
02. 25. (hétfő): 57 kg (26. hét vége)

Ez a hét teljesen eltért az eddigiektől. Nézzük:
  • Tudatosan (sokkal) többet ettem. Edzős napokon 1600-1700 kcal-t.
  • Több zsír, több fehérje, kevesebb CH.
  • Elkezdtem járni egy barátnőmmel kondizni, bár egyelőre főleg futok. Tudjátok, hogy mennyire szeretek futni, de sajnos az utóbbi kb. fél évben teljesen elhanyagoltam. Na de most :)
  • A 7 napból 6-on sportoltam. Azért csináltam, mert jó érzés volt, de ez sok, és ezentúl odafigyelek erre.  
Nos, lett eredménye a változtatásnak, de egyébként folyamatosan éhes voltam. Kérdem én, hogyan lehet, hogy több kalóriát viszek be, mégis éhes vagyok? El kellett gondolkoznom rajta, hogy vajon nem-e a halolaj kapszula és a Magne B6 a ludas a dologban...

Most elhagytam mindkettőt, majd beszámolok az eredményről.

 * pulykasaslik tört krumplival *
* melegszendvics Kornspitzből*
* Túrós Raffaello golyó (nagyon fincsi!)*
* Sült karaj szelet kefíres salátával *

6 megjegyzés:

  1. nagyon szépen haladsz. :) Komolyan minden elismerésem az akaraterőd és a kitartásod miatt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Most az utóbbi hetekben nehezebben viseltem ezt az egészet, de most már kezdek magamhoz térni :)

      Törlés
  2. Elismerésem és gratulálok! Elárulnád a 'titkod'?! Vagy az egész kalóriaszámolás, és akaraterő kérdése? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Nincs titok. Én nem gondolom, hogy csak kalóriaszámolással lehet lefogyni, de számomra ez a legjobb, legkönnyebb út. Így nem fogsz se koplalni, se túl sokat enni. Sok étel kalóriája elég meglepő tud lenni, úgyhogy ha valaki nem figyeli, könnyen túllőhet a célon.

      A másik dolog pedig a mozgás.

      Na meg persze igen, a kitartás. Szerintem kell valami, hogy "bekattanjon" az ember, és komolyan belevágjon. Meg persze sok akadályon kell túljutni.

      De tudod mit, szerintem jó ez így, én élvezem :) Jókat eszem, bármit is mozgok, kihozom magamból a maximumot... Szóval elégedetten fekszem le esténként aludni. :)

      Törlés
  3. Szia!
    Gratulálok a fogyáshoz, most találtam a blogodra, szemezgetek belőle és szeretném a segítségedet kérni, olyanokra volnék kíváncsi, hogy van-e egy konkrét étrend, amit betartva hasonló eredményeket érhetnék el. Nézelődtem lifetilt oldalon is, és 5-7napos diétákat találtam...Esetleg megadnád az e-mail címedet? Nagyon köszönöm előre is! :)
    Dorina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen :)

      Hát, én kalóriákat számolok. Az elején persze én is úgy kezdtem, hogy egy lifetilt-es étrendet követtem (vannak ilyenek, hogy 1200 kalóriás, 1400 kalóriás, stb. étrendek, én az 1200 kalóriással kezdtem, de szerintem az nagyon kevés, én a helyedben többet ennék).

      Azért csak 5-7 naposokoat találsz, mert azt kell variálni, ami oda le van írva. Tehát az ad egy támpontot, hogy mondjuk párolt halat, párolt csirkemellt lehet enni, barna rizzsel, vagy mondjuk reggelire zabpelyhet, stb. És ezeket kell variálni nagyjából :)

      Az elején tud segíteni egy ilyen étrend, aztán szépen lassan kitapasztalja az ember, hogy mit kéne ennie.

      Én nem vagyok dietetikus, vagy személyi edző, de azt tudom, hogy nekem a kalóriaszámlálás nagyon bejött. Persze nem eszek cukrot, fehérlisztet, olajat sem használok... szóval megválogatom, hogy mit eszek, de alapvetően szerintem sok minden belefér, és nem érzem úgy, hogy bármit is megvonnék magamtól.

      De a lifetiltet / shapetiltet nagyon tudom ajánlani, olvasgasd! :)

      Törlés