2013. január 2., szerda

18. hét összefoglalás

08. 27. (hétfő): 72,5 kg
09. 03. (hétfő): 70,5 kg
09. 10. (hétfő): 69,5 kg
09. 16. (vasárnap): 69 kg
09. 24. (hétfő): 68,5 kg
10. 01. (hétfő): 67,5kg
10. 08. (hétfő): 67 kg
10. 15. (hétfő): 66 kg
10. 22. (hétfő): 64,5 kg
10. 29. (hétfő): 64 kg
11. 06. (kedd): 63,5 kg
11. 12. (hétfő): 62,5 kg
11. 19. (hétfő): 62 kg
11. 26. (hétfő): 61,5 kg
12. 03. (hétfő): 61 kg
12. 10. (hétfő): 60,5 kg
12. 17. (hétfő): 60 kg
12. 24. (hétfő): 59 kg
12. 31. (hétfő): 58,5 kg

Elég lazán álltam a Karácsonyhoz, olyan értelmben, hogy nem izgultam előtte, hogy mi lesz a kajálással. Eldöntöttem magamban, hogy minden jó lesz. Anyával közösen főztünk, ill. sütöttünk mindent. Többféle süti volt, köztük update lisztből sajtos sütemény, túrós pogácsa, aztán a jól bevált kakaós-kókuszos bögrés (nagyon finom, bátran lehet vele kínálni bárkit)... Ezeken kívül volt Aldis tésztából mézeskalács (nagyon finom puha lett!), és huszárcsók. Ezek ugyan nem a diétás felhozatalt erősítették, de nem lehet minden diétás, ugye :)

A mézesből ettem egy-kettőt, a huszárcsókból nem. (Volt helyette más bőven, plusz nem is kívántam.)

* (nem diétás) linzer és túrós pogácsa a barátom családjának sütve. Ajándékba vittem :) *
* diétás sajtos sütemény * huszárcsók * mézeskalács *

Sajnos nem készült mindenről kép, mert nagy volt a pörgés. 

Szentestére készült kétféle csirkemelltekercs őzgerincformában: egy gesztenyével töltött, és egy sajtos-tejfölös. A gesztenyés nagyon-nagyon finom volt, biztosan el fogom még készíteni!

Volt még rántott pangasius, burgonyapüré, majonézes kukoricasaláta, majonézes burgonyasaláta... Büszkén mondhatom, hogy bár mindenből ettem legalább egy falatnyit, de okos döntéseket hoztam, és nem léptem túl a kiszabott kalóriákat. 

Az okos döntések alatt azt értem, hogy a ''diétás'' sütikből ettem mértékkel, illetve a főétkezésekre csirkemelles dolgokat választottam, kevés körettel, vagy a megszokott mennyiségű barna rizzsel. Mindennek számoltam a kalóriáját, makróját!

De akárhogyis, finomakat ettem, és jóllaktam! Hát nem ez a lényeg?

A hét többi részében tornáztam, szaunáztam sokat, és persze patológiát tanultam. 
 
Érdekes egyébként, hogy az elmúlt hónapokban több csokit kaptam, mint az utóbbi években összesen. Szóval lassan van már egy szép gyűjteményem, mert a barátom meg azért nem hajlandó enni belőle, merthogy én kaptam őket :D 
 
Van egyébként cukormentes szaloncukor is itthon, de nem kívántam azt sem. A csokit mostanában valahogy nem, a sütiket inkább. 

Vasárnap a barátom családjánál voltunk látogatóban. Sajnos nagyon ritkán, kb. évente egyszer látom őket, ebből következik, hogy nem állunk annyira közel egymáshoz, úgyhogy megbántani semmiképpen sem akartam őket, főleg a barátom anyukáját nem. Nagyon finom ételeket főzött, és tekintettel volt a diétámra is :) Sütőben sütötte a husikat, karfiolt; és burgonyapüré meg rizs volt a köret. 

Ezenkívül volt még zöldségleves, ami nagyon finom volt, ééés lasagne :) Na igen, ez nem a diétás kategória volt, de egyébként a kedvenc ételem, és úúú... iszonyú finoman volt elkészítve. A sütiket is megkóstoltam, megint csak mértékkel... 

A nap többi részében nagyon lightosan ettem, úgyhogy szerintem ez így elfogadható volt.

A következő posztban majd a Szilveszter lesz terítéken! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése