2012. november 21., szerda

12. hét összefoglalás

08. 27. (hétfő): 72,5 kg
09. 03. (hétfő): 70,5 kg
09. 10. (hétfő): 69,5 kg
09. 16. (vasárnap): 69 kg
09. 24. (hétfő): 68,5 kg
10. 01. (hétfő): 67,5kg
10. 08. (hétfő): 67 kg
10. 15. (hétfő): 66 kg
10. 22. (hétfő): 64,5 kg
10. 29. (hétfő): 64 kg
11. 06. (kedd): 63,5 kg
11. 12. (hétfő): 62,5 kg
11. 19. (hétfő): 62 kg

Az én kedvenc számom a 12. Bevallom, jól is alakult ez a hét, mert évfordulót és születésnapot is ünnepeltünk. Utóbbit kétszer, egyszer a napján, baráti társasággal, egyszer meg a családdal.

Nos, jelentem sikerült ezen a héten leadnom fél kilót! :D Erre nem számítottam, sőt, úgy álltam ehhez a héthez, hogy súlytartás lesz. Ami jó, hogy pontosan betartottam a szabályaimat, úgyhogy büszke vagyok magamra!

A szülinapomon pl. volt egy csomó chips, de megígértem magamnak, hogy chipset nem fogok enni. Jó jó, kivételes nap... De tudjátok én úgy vagyok ezzel, hogy ez sokkal kisebb ''szenvedést'' okoz, mint az, ha felfalnék egy fél zacskóval, utána meg az ízfokozó és sok só miatt napokig folyton ezt kívánnám. Plusz egy teljesen rossz életmód miatt híztam meg, és nem, egy napra sem szeretnék ehhez visszatérni! 

Végülis szerdán és szombaton volt kilengés, de a nap többi részében extrán odafigyeltem az evésre, úgyhogy így lehetséges, hogy jól alakultak a dolgok. :)

A baráti ünneplésre rendeltünk egy XXL-es Don Pepe pizzát, és mindenkinek nagyon ízlett! Képzeljétek, minden negyedét különböző ízben lehet kérni, úgyhogy lehetett válogatni is :) Tehát pizzát azt ettem, jól is laktam, de nem ettem túl magam. Na meg persze boros kóláztunk :) Imádom!!


Torta: diabella csokitorta, mindenki szerint nagyon finom volt!!

Mondjuk a boros kólában a kóla az, ami rossz, de light volt, ami azért néha jöhet. A száraz vörösbor meg kis mennyiségben egészséges, én jó szívvel ajánlom mindenkinek.  


A családdal egy kis étteremben ünnepeltünk, és az én választásom a chilis babos, gombás csirkemell volt kukorciás rizzsel. Elég nagy adagot adtak, úgyhogy a felét sem bírtam megenni, viszont legalább másnapra is volt ebédem :D

A családi ünneplésre viszont már nem vettünk egy egész tortát, hanem elmentünk apával az Álomsütibe (ez egy cukormentes cukrászda), és vettünk mindenféle sütit. Szerintem a legfinomabb a Tiramisu-szelet meg a linzer volt :) A kalóriák pedig egyszerűen szuperek! Sajnos csak Budapesten vannak, de azért csekkoljátok le a honlapot :) 

Na és akkor... jöhet a 13. hét! Csapjunk bele!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése