2012. szeptember 15., szombat

20. nap

Valami miatt úgy érzem, hogy a 21. nap egy jelentős mérföldkő. 70 napos ez a lifetilt ''diéta'' (jobb szó híján) - 10 hét. Szóval azért 3 hét után már eléggé benne van az ember :) 

Mindenesetre ma még csak a 20. napnál járok, és sajnos azt kell írnom, hogy elértem a mélypontot. Nem a diétával, kajával, lemondással, mozgással van bajom... Csak most több dolog van az életemben, amiken folyamatosan rágódom, meg szomorkodok. 

Ez ma ebéd környékén csúcsosodott ki, amikor annyira ki voltam már lelkileg, hogy ez az egész valahogy túlcsordult, és enni is csak nagy nehézségek árán tudtam. Komolyan, ez egy vicc. Nem véletlenül híztam  meg, szeretem a hasamat... 

Erre alig bírtam elnyammogni az ebédemet... Két részletben ettem, kb. fél óra eltéréssel, mert annyira nem bírtam. Nem a kaja volt rossz, félre ne értsetek, csak tényleg ezek a lelki dolgok nagyon rá tudnak telepedni az emberre :/

Egyébként csirkefasírt volt barna rizzsel, joghurt öntettel

Ami újdonság, hogy végre rávettem magam, hogy ne csak a kalóriákat számoljam, hanem a makrotápanyagokat is. Ez tehát azt jelenti, hogy grammra pontosan számolom a zsírt, fehérjét, szénhidrátot.

Az első ilyen napom tanulságai:
  • Kevés a kalória! (ezt eddig is láttam, de elég kemény az órarendem, úgyhogy már csak emiatt sem tudok eleget enni)
  • Túl sok a zsír! Igaz, hogy nem sokkal lőttem túl, de már 1 gramm plusz is sok sajnos :(
  • Kevés a szénhidrát, nagyon kevés! Tegnap az előírt 170 g helyett sikerült 96,52 grammot bevinnem, na.
  • A fehérje is kevés, de már majdnem jó. 
Egy szó, mint száz: mérföldekkel jobb volt ebben a 3 hétben az étrendem, mint a lifetilt előtt, DE: ez így hosszú távon nem lesz jó. Többet és átgondoltabban kell ennem. 

És így el is jutottunk egy nagyon fontos ponthoz: sajnos muszáj előre megtervezni (és kiszámolni!), hogy mit fogunk enni másnap. Másképp nem nagyon megy :(

Ajánlom ezt a bejegyzést, itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése