2013. október 21., hétfő

2. év, 8. hét összefoglalás

09. 09: 56 kg
09. 16: 55,5 kg
09. 23: 55 kg
09. 28: 54,5 kg
10. 06: 54 kg
10. 11: 53,5 kg
10. 20: 54 kg

Na akkor kezdem a végén. Benyaltunk valami hasfájós vírust a barátommal, igazából mindegy is, hogy ki kapta el kitől, mert bármelyikünk hazahozhatta. Viszont simán lehet, hogy én vagyok a ludas, mivel páciensek szájában dolgozom, úgyhogy könnyebben találkozhatok mindenféle bacival, vírussal. És ebben az a szívás, hogy a barátom sokkal betegebb lett, mint én... :(

A péntekem elég durva volt, délelőtt fogszabi gyakorlat, majd kis szünet után délután betegkezelés. Nem írhatom le konkrétan, hogy mi történt, a lényeg, hogy kiderült valami, ami kicsit megvisel(t). Ehhez jön hozzá az, hogy amióta betegeket kezelek, nem alszom jól az idegességtől, sok forgolódás, többször felébredek, hülyeségeket álmodok, rémálmaim vannak, stb.

Most tényleg alig bírtam elvonszolni magam edzésre, annyira fáradt voltam. De elmentem! És nagyon jó volt.

Mindezek után (és egyébként is egy nehéz hét állt mögöttem) szombat reggel 7-kor ébredtem, és nem tudtam visszaaludni, pedig nagy szükségem lett volna a pihenésre.

Úgyhogy szombaton és vasárnap nem számoltam a kaját (na nem ám a lelki okok miatt, mert azért keménynek kéne lennem, de a vírus eléggé betett annak, hogy mit ehetek, és mit nem...) Jó, persze próbálok úgy hozzáállni, hogy ennyi nem számít, meg bárkivel előfordul, és egyszerűen tovább kell lépni.

De azért nincs jó kedvem, mert hétközben tartottam szépen a limiteket - sőt -, és edzésekre is elmentem, a súlyom most mégis szórakozik velem. És ennek tetejébe 2 napig nem tudok a terv szerint enni! Hát, most erre mit mondjak.

Aztán a makadámdiótól (amit szüleimtől kaptam) begyulladt az arcom. Ha ilyen az arcom, az utcára alig merek kimenni, egyszerűen kényelmetlenül érzem magam, csúnyának érzem magam, nagyon rossz :(

Viszont ami vicces, hogy mivel nem tartok itthon ''rossz'' kaját, nem is tudtam félrekajálni igazán :D Kalóriában nem biztos, hogy pont stimmelt minden, és a makrók biztosan nem voltak jók, de basszus, hogy csak úgy tudjak félrekajálni, hogy na akkor eszem egy kis kölesgolyót?? Meg akkor megeszem ebédre egy Kornspitz-szendvicset? Hát kész vagyok a helyzet komikumától :))

De most rinya OFF, és pozitív dolgok ON! Merthogy mostanában néha úgy megdícsérnek, hogy csak nézek. És ez jó! Csak bárcsak elhinném, amit mondanak :)

  • Az egyik betegem, akit már hetek óta kezelek, és még mindig vissza fog jönni - már másodjára hozott nekem ajándékot, ami borzasztóan zavarba ejtő, és édes dolog! Persze nem akartam elfogadni (amit persze nem hagyott :D), és nagyon megköszöntem, na de akkor is :)

  • Szintén pénteken történt, hogy felülre készítettem két bonyolultabb tömést. Na most tudni kell, hogy felül tükörből kell dolgozni (tükörből látod a fogat, a fúrót, minden), ami bazi nehéz. Ráadásul nagyon vérzékeny ennek a betegnek az ínye, úgyhogy nagyon nehezen ment a munka a rossz látási viszonyok miatt, mert kb. semmit sem láttam. Na de a lényeg, hogy elkészültem a fúrással, és a gyakorlatvezető odajött, hogy "nem értem, hogy mit aggodalmaskodsz, én ilyen jól kialakított másodosztályú üreget még nem láttam! Tényleg nagyon szép!" És ezt így elmondta vagy háromszor :D

    Én esküszöm nektek, hogy lesokkolódtam ettől a dícsérettől! :O
  • Először ettem a héten édesburgonyát (batáta)! Nagyon finom, tényleg a sütőtökre hasonlít kicsit. Az Aldiban vettem, ott egész jó áron van.
  • Kettlebell előtt szóba került, hogy milyen nehéz a TRX (nem minden edzésen, de elég gyakran szoktunk a TRX-en is gyakorlatokat végezni). Erre az egyik pasi odaszólt, hogy ugye Iza, főleg a te 40 kilóddal? Amúgy ez amolyan baráti piszkálódás volt, szóval nem rosszindulatból vagy gúnyosan mondta. Én meg kiröhögtem, hogy milyen 40 kiló? :D Megmondtam neki, hogy mennyi vagyok, azt meg nem akarta elhinni.

    Aztán én meg mondtam, hogy ne vicceljen már, nézze meg, hogy milyen ''erős'' combom van. Na erre ő: "ne viccelj, tökéletes az, nehogy vékonyabb legyen már ettől!''

    Hát ez nagyon jólesett, még ha nem is igaz, akkor is jó volt hallani :)
  • Szintén kettlebell: én eléggé nyomatom mostanában a C-vitamin szedését, és ha beteg valaki, akkor neki is ezt ajánlom. Valahogy innen jött edzésen, hogy a C-vitaminnal ugratnak állandóan. Legújabb gyöngyszem:
Pisti: - Jól nézel ki, Iza, kettlebellezel?
Nándi: - Nem, C-vitamin! 
:D :D


És egy kis zene, mert nagyon jó, és nem posztoltam zenét mostanában.

Nem tudom egyébként, lehet, hogy csak képzelődöm, de néha azt veszem észre, hogy néznek edzés közben. :O Ami tök furcsa, ugyanakkor önt belém egy kis magabiztosságot... (Istenem, tegyetek helyre, ha még ennél is beképzeltebb leszek! :D)

De most komolyan, tényleg úgy érzem sokszor, hogy néznek. Mondjuk azt hozzáteszem gyorsan, hogy a többiekhez képest sehol nem vagyok erő tekintetében (mondjuk főleg pasik járnak edzésre, az is igaz), és sokszor el is keseredek amiatt, hogy ilyen kis babasúlyokkal edzem... Viszont az is igaz, hogy én szálkásító étrenden vagyok az edzések mellett, és nagyon sok fehérjét fogyasztok, éppen ezért szerintem igenis meglátszik ez rajtam... talán... Nem azt mondom, hogy nagyon, de én azért mindig happy leszek, ha a hátamat nézegetem a tükörben.

Jó, most már lőjetek le! :D És akkor a képek. A hét elcseszett (elnézést) voltához illeszkednek, ugyanis egy kivétellel vállalhatatlanok lettek, de azért csak ideteszem őket a kedvetekért :)

 Pirított répa, pácolt csirkemellel

Egész grillcsirkéből csirkemell darabok, parenyica sajt, 
ProBody CH-csökkentett kenyér
(Nagyon finom ez a kenyérke, és az Aldiban szokott leárazva lenni).

 Sütőzacskóban sütött vacsora
Csirkemell filé, répa, paradicsom, kalif. paprika, étkezési paprika, 
csiperkegomba, fűszerek, libazsír. A képen a külön elkészített édesburgonya is 
rajta van. Kókuszzsíron pirítottam meg, isteni finom karamellás íze lett :)

 Hmm ;) Nagyon finom volt.

 Pulykakolbász, sajt, CH-csökkentett kenyér, cottage cheese.

Ezzel zárom is ezt a bejegyzést. Remélem, hogy a jövő hét már jobban az irányításom alatt lesz, és a mérlegek istene is kegyeibe fogad! ;) Szép hetet mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szerinem ne csuggedj, hogy a sulyod nem mindig tukrozi a kitartsodat. Lehet, hogy izomban gyarapodtal es az nehezebb mint a zsir. Most mar inkabb csak a tonusokra es a centikre kellene figyelni, de ez csak az en velemenyem, Ha en mar itt tartanek, hogy szalkasitas!
    Ugyes vagy, mar sok mindent elertel, es hidd el a bokokat, ne gondold magadban, hogy "ugysem igaz"...
    Kitartas! Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Niki! Nagyon jólesnek a szavaid! Teljesen igazad van, a tónus, a centik a legftontosabbak... Na meg persze a tükörben is látom még, hogy nem az igazi a helyzet. Sőt, nem hinném, hogy 52 kilósan (ami a célsúlyom) hűde tökéletesen fogok majd kinézni. Nem: tudom én, hogy a testzsír%-omat kell levinni, és egy kis izmot magamra pakolni.

      Viszont ez sajnos nem megy egyszerre, mert két teljesen ellentétes folyamatról van szó. Éppen ezért nem hiszem, hogy izomban gyarapodtam volna, mert ugye kalóriadeficitben vagyok, és így nem lehet izmot építeni :/ Viszont zsír sem lehet, ugyanemiatt. Tudom én, hogy vízvisszatartásról van szó csak (mert mondjuk túl sósan ettem, vagy kevés volt a folyadék - fogalmam sincs.) De attól még idegesít, szerintem megérted :/

      De komolyan mondom, most már legszívesebben kidobnám a mérleget, már teljesen hülyeségnek tartom. Mindig látom a tükörben, hogy mi a helyzet, és ez elég kéne legyen :)

      Törlés
  2. Szia Bella! Annak az Aldis CH-csökkentett kenyérnek fel van tüntetve a tápértéke? Múltkor láttam valamelyik üzletben egy olyan megnevezésű kenyérkét, hogy " CH-csökkentett cipó", csak nem láttam hozzá ilyen infót, anélkül meg inkább otthagytam...Ja, és természetesen már azt is elfelejtettem, hogy melyik üzletben láttam. :D Ne haragudj az idióta kérdésért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, ez egyáltalán nem hülye kérdés, ez egy nagyon jó kérdés! :)

      Az Aldis cipó az PoBody kenyér, rajta van a címkéjén is a tápértéke, továbbá itt is megtalálható: http://lipotipekseg.hu/termekek/?id=pro-body-kenyer-025

      (mivel a Lipóti pékség terméke)

      Egyébként szerintem nagyon finom, és az utolsó darabokat le is szokták árazni :)

      Törlés
    2. Tündér vagy! :) Nagyon köszönöm! (Jajjj, már úgy várom a legújabb behegyzésed...:)))

      Törlés
    3. Jaj hát nagyon szívesen, örülök, hogy segíthettem :)) Majd jön a bejegyzés is hamarosan! :)

      Törlés