2013. április 15., hétfő

32., 33. hét összefoglalás

Először egy szolgálati közlemény: a jobb oldalsávban megtaláljátok az e-mail címemet, amire tudtok írni, ha esetleg valamilyen kérdésetek van. Eddig nem gondoltam olyan fontosnak, hogy legyen egy külön fogyinaplós e-mail címem, de az utóbbi időben többen is kértétek a mail címemet, úgyhogy tessék :)

 Nos akkor... kezdjük néhány ételfotóval:

 * túró alapú kenyérlángos. Recept innen. *
* szecsuáni csirkemell zöldborsós barna rizzsel *
* kakaós brownie *
* reggeli rántotta update pirítóssal *
* kakaós brownie *
* CH csökkentett tészta csirkemellel *
 * "Húsfaló jénai'' kuszkusszal, saját fejlesztés ;) *

Vasárnap végre rászántam magam, hogy kiválogassam a ruháimat. Ez a dolog húzódik már egy ideje. Mostanában csak egy pár holmi az, amit felváltva hordok, és ezek szinte egytől egyig olyanok, amiket mostanában vettem. 

Egyszer már nekiálltam a válogatásnak, de csúfos lett a vége: ezt nem ajándékozhatom el, mert ez volt rajtam, amikor ez meg ez történt; ezt nem adhatom oda, mert XY-tól kaptam; ezt meg azért nem, mert talán anya szívesen hordaná...

Kifogások, kifogások.

Igaz, hogy lelkileg iszonyú megterhelő volt ez a válogatás, és így is több zacskónyi emlékbe megtartandó ruha maradt... de azért elég ügyes voltam.

Pár fotót is lőttem:

 Tavaly nyáron ez volt a legkényelmesebb nadrágom.

 Amikor felpróbáltam ezt a shortot, egészen ledöbbentem. Szintén tavaly nyáron folyton ebben flangáltam, és szuper kényelmes volt. Most azt sem tudtam, hogy fogjam, különben leesett a földre. Hiába tudom, hogy mennyit fogtam, ezt így látni teljesen más. Ezután csak ültem a földön és bőgtem, na. (pedig nem vagyok ilyen érzékeny...) 
A kérdés: tényleg ilyen kövér voltam? :O Hú...

 Az én "szűk" farmernadrágom. 
74 kilósan már nem tudtam hordani, mert majd' szétrepedt rajtam.

Az elajándékozandó ruhák...

Nos, jelenleg több üres vállfa van a szekrényemben, mint ruha. De ez most jó, nagyon jó. Úgy érzem, hogy ez most újra erőt ad nekem a folytatáshoz.

6 megjegyzés:

  1. Itt is gratulálok! :) Nagyon tetszenek ezek a képek rólad. :)

    Valamikor írsz majd arról, hogy miket edzel? :) Kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm még egyszer ;)

      Hát, mostanában heti 4-5 alkalommal legalább 1 órát mozgok. Próbálok legalább háromszor elmenni konditerembe egy héten, ez kb. így néz ki: 45 perc futás, kb. 20 perc taposás, hasazás, nyújtás.

      (Ha mondjuk túlzásba vittem a héten a futást, akkor ez módosul, és nincs futás.)

      Általában ennyi fér bele, és már bőven túlléptem az 1 órát :D

      Ha van hely, a gépeket is szoktam használni néha. Igazából tudom én is nagyon jól, hogy sokat sokat kéne súlyzózni, de egyelőre még barátkozom a dolgokkal, meg nézegetem neten, hogy mit hogyan kéne, stb. Nem egyszerű elsőre semmi!

      E mellett: néha 1-1 Insanity, néha Rubint Réka 20 perc önmagadért. Egymás után lenyomok kettőt tőle, mondjuk kar és comb, vagy ami éppen tetszik.

      Azért van ennyi futás, mert imádom! Az, hogy ez mennyire jó mondjuk a fogyáshoz, vagy ilyesmi, az nem izgat. Szeretem csinálni, terveim vannak vele, ennyi :)

      Ja, ha éppen mondjuk nem futok, vagy van még időm, akkor jöhet egy kis elliptikus tréner, de azt nem nagyon szeretem.

      Törlés
  2. Elképesztő a változás, mindig új erőt adsz pl. nekem is hogy igenis folytassam mert nem lehetetlen, a múltkor a bálozós képet még a családomnak is megmutogattam, hogy látjátok ez a lány tud valamit milyen csinos lett, én nekem is sikerülni fog :) Nekem mondjuk eddig inkább csak jó néhány farmertól kellett megszabadulnom, mert alsó részeken karcsúsodtam a legtöbbet, ennek örülök is, sajna annak nem hogy most jó ha egy csinos nadrágom van :D de inkább így legyen mint újra fordítva :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan megmutattad a családodnak?? Húú ez tök durva :D Aranyos vagy, köszönöm szépen :)

      Persze nem szomorkodom én sem, hogy nem jók már rám a ruháim. Örülök neki, hogy most már csinosabb és kisebb darabokat kell vennem :D:D

      Kitartást! :)

      Törlés
  3. Tényleg káprázatos képekben is, de ha a számokat nézzük, akkor is majdnem 20 kg leadása van már mögötted! :) Azt meg szerintem ne bánd, hogy milyen voltál régen, az számít amilyen most vagy, amit elértél és amit ezután el fogsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, számokban is tök jó, én aztán nem panaszkodom :D Csak valahogy vizuálisan sokkal szemléletesebb számomra. Még mindig nehezen hiszem el ezt az egészet.

      Köszönöm :)

      Törlés