2013. augusztus 26., hétfő

Nyári összefoglaló - 2.

Folytatom a képes összefoglalást néhány lagzis emlékkel.

Nagyon szép helyen volt megrendezve, és az egész nagyon jó hangulatú volt. Nem tudom, ismeritek-e azt a szokást, hogy a lánykikérésnél előbb egy óvodás kislányt, fiatal nőt, majd egy nyugdíjas hölgyet vonultat fel a vőfély.

Ajánlgatja neki őket (pl.''úgy hallottam, ennek a hölgynek jó magas a nyugdíja, jól lehet majd belőle élni''), aztán megkérdezi, hogy jó lesz-e ő menyasszonynak. A vőlegény persze elutasít mindenkit, és ezután jöhet a menyasszony :)

Na és képzeljétek, jelen esetben én voltam a fiatal lány! :D Eléggé lámpalázam volt, amikor be kellett vonulni mindenki elé, de szerencsére nem botlottam meg a saját lábamban végül :)

A templom előtt


 A ruha az Angexből van, 
épp 30% kedvezmény volt mindenre, amikor vettem.

Napnyugta

2 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos voltál. Jól áll ez a ruha. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Jó vétel volt, alkalmi ruhát szerintem érdemes az Angexben nézni.

      Törlés