2013. március 13., szerda

28. hét - egy valóra vált álom

A héten valóra vált egy álmom. Ez teljesen meghatározta a hetemet, úgyhogy most csak erről fogok írni. Ez egy ilyen pozitív bejegyzés lesz - szeretném nektek megmutatni, hogy igenis sikerülhet!

Nálunk szokás, hogy az egyetemi képzés felénél rendezünk egy kis ünnepélyes összejövetelt, ez a felező bál. Ilyenkor kapunk egy ''fél diplomát", esetleg egy bögrét is, vagy poharat. Mivel én kétszer ugrottam neki az anatómia szigorlatnak, ezért lényegében két csoportom van. Így tavaly, és idén is meghívtak a bálba.

Tavaly 74 kiló voltam, és szörnyen éreztem magam a bőrömben. Akkor megfogadtam, hogy 1 év múlva ilyenkor nagyon-nagyon dögösen fogok megjelenni. 

A képek klikkre nőnek :)




 
Az utolsó a kedvencem.

Úgy érzem, hogy ez tényleg egy valóra vált álom... Tudjátok, amikor megígértem magamnak ezt, nem is gondoltam rá, hogy egyáltalán sikerülhet. És tessék! Sok idő, kemény munka, kitartás. És ami a legjobb, hogy bárki képes erre :)

Külön öröm az egészben, hogy a ruhát még régebben turiztam, mert nagyon megtetszett, DE rám sem jött. Megígértem magamnak, hogy egyszer jó lesz rám, sőt, nagyon csinos leszek benne.

Sikerült!!! :)

9 megjegyzés:

  1. Uhhhhhh, le a kalappal. Csodaszép, vékony bombázó lettél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh, igazán nagyon köszönöm a dícséretet! :) De a bombázótól azért még kicsit távol érzem magam... :)

      Törlés
  2. Szívből gratulálok, nagyon csinos, dögös vagy!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű vagy!!! és ami még számomra fontos, hogy szép, formás és nem is tudom hogy írják talán szálkás? szóval hogy szép a karod a lábad minden :) gratula a kitartásodhoz! Remélem egyszer nekem is valóra válik ez az álom :)
    Egyébként ha már a lábnál jártunk nekem a combom problémás esetleg van valami jó edzéstipped rá??? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)

      Hát, az a helyzet, hogy ugye helyi fogyás nincs. Diétázol, tornázol, aztán fogysz mindenhonnan, és lesznek olyan helyek, ahonnan jobban vagy kevésbé. Ez genetika.
      Persze formálni mindent lehet szerencsére :)

      Én mióta elkezdtem az életmódváltást, azóta megcsináltam kétszer a 30 Day Shred-et, aztán végigcsináltam egyszer a Ripped in 30-t... most csinálom az Insanity-t, illetve kondizni járok (főleg futok).

      Viszont kb. 2 éve futok már, ducin is futottam, nagyon szeretem csinálni. Nekem az a tapasztalatom, hogy a futás azért eléggé formálja a combokat. Mondjuk azért nem éppen pipaszár vékony lesz tőle a comb, de formás! :)

      Törlés
    2. Igen sajna ez a problémám, hogy az ember nem bizonyos helyekről fogy/ formálódik, most pl. észrevettem hogy a jobb combom alsó része "behorpadt" már :D szóval vékonyodott viszont a bal nem :S tiszta hülyén nézek ki :D Na meg a futás, sajna nekem az nem nagyon fekszik, egészségügyi problémák miatt is illetve mert itt a városban nem futhatok ha még kedves az életem :/ kondi teremre meg jelenleg nincs pénzem, pedig a futópaddal egész megbarátkoztam már :) de remélem hogy a közeljövőben megint lesz egy kis munkám és akkor irány egy kis plusz edzés! :)

      Törlés
    3. Az Insanity meg a Ripped in 30 is eléggé rámegy combra szerintem :) úgyhogy ezeket tudom ajánlani. (Torrent ;)

      Továbbá nekem nagyon ajánlották Rubint Réka 20 perc önmagadért c. dvd-jét. Ezt még nem merem ajánlani, mivel én még nem kezdtem el, de úgy tudom, hogy van külön comb rész is! :)

      Törlés
    4. Köszönöm szépen utána nézek ezeknek :) Rubint Réka nekem nem jött be, szeretem mint embert és elismerem a munkásságát csak nekem a DVD-i nem jöttek be, az agyamra ment közben a sok duma meg hogy megígértem meg meg tudom csinálni :D nekem az ilyesmi idegesítő mintsem motiváló de maga a torna egészen biztosan hatásos (egy ideig csináltam úgy hogy levettem a hangját és zenét raktam be :P )

      Törlés