2012. szeptember 18., kedd

3. hét összefoglalás

Ez a hetem nem volt könnyű. Elkezdődött a suli, elég durva órarenddel, plusz most jöttek be a több óra hosszú fantom termi gyakorlatok is (ezeken a gyakorlatokon babákon gyakorolunk fogpreparálástól kezdve fogtömésig mindenfélét).

A hétfői gyakorlatom 3,5 órás, de nem pontosan végzünk, inkább 5 perccel később... Na most ezt úgy kell elképzelni, hogy végig begombolt köpenyben, és maszkkal az arcunkon görnyedünk a fantom baba fölé, és se szünet, se semmi. A végére már majd' éhen-szomjan halok :D Igazából védőszemüveget és kesztyűt is kéne végig viselni, de szerencsére ezt (még) nem tartatják be. Egyébként így is megsülünk, szóval elég kellemetlen!

Aztán a keddi gyakorlatom 2,5 órás, itt a maszk-kesztyű szabályt betartatják :D Ma egyébként marhacsonton használtuk a fúrót, és mindenféle alakzatokat kellett belefúrni. A végére már egészen belejöttem, de nem egyszerű: nagyon fixen kell tartani, és mivel a csont elég kemény, könnyen kicsúszik... (És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy a zománc még ennél is keményebb :D)

Na de vissza a lifetilt témához:
Sajnos hétfőn pont nem tudtam megmérni magamat, csak előtte, vasárnap.

08. 27. (hétfő): 72,5 kg
09. 03. (hétfő): 70,5 kg
09. 10. (hétfő): 69,5 kg
09. 16. (vasárnap): 69 kg

Nagyon örülök ennek az eredménynek, szerintem ez így még teljesen jó. Persze a továbbiakban szeretnék heti 1 kilótól megszabadulni, de ez elég kiszámíthatatlan dolog. Mindent rendesen betartottam, bár 1-2 negatívumot azért fel tudok sorolni:
  • Kevesebbet ettem a kelleténél (suli...)
  • Szintén a suli miatt sokszor eltolódtak a kajálásaim időpontjai (eddig azért ezek elég állandóak voltak)
  • Még mindig több mozgás kellene... (a heti öt most is megvolt, de azért a 30 Day Shredhez kéne még egy kis plusz! Leginkább futás.)
  • ÉS talán a legfontosabb, hogy még csak most, a 3. héten kezdtem el a makrotápanyagokat is számolni.  
Közben pedig eljutottam a 30 Day Shred Level 2-ra! Most fog jönni a 3. nap. Csak ajánlani tudom (ahogy eddig is), a második szint is durván megizzaszt :D

 

1. Protein palacsinta, nyami :) Recept innen.

2. Még egy uzsonna. Kefír, Abonett, sonka, light trappista. (Az Abonett kivételével ezekkel azért vigyázni kell a zsír miatt)

3. Nagyüzemi főzés :) Zöldborsó főzelék csirkepörkölttel (na a pörkölt szó azért túlzás, pl. olaj nincs benne - egyáltalán nem használok olajat!!) Recept innen. Annyi különbséggel, hogy az én adagom kisebb (így jött ki a lépés)

4. Éééés a hét fénypontja kaja szempontjából: Tortilla!! Imááádom! A tészta Dia-Wellness szénhidrát csökkentett lisztből van. Kisebb adag, mint amiket árulni szoktak, de ez van, most ennyi fér bele :) Recept megint csak innen.

5. Párolt csirkemell párolt zöldségekkel. Fagyasztott zöldségekből; már nem tudom, hogy milyen márka volt, de nem volt annyira olcsó, ehhez képest komolyan mondom, ehetetlen volt! Borzasztó volt illatra is, ízre is! Azért persze megettem...


A süldögélő és a kész palacsinta :) Inkább amerikai palacsinta-szerű, nem az a magyaros, feltekerős fajta. De nagyon finom! Magában ettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése