2013. április 24., szerda

34. hét összefoglalás

Kezdem ismét úgy érezni, hogy az étkezés és a mozgás is helyén van. (lekopogom :) Tudjátok, hogy az utóbbi időben állandóan éhes voltam, úgyhogy szép fokozatosan emeltem a kalóriabevitelen. Még így is beletelt több hétbe, hogy jól érezzem magam, és ne a kamrába járkáljak megnézni, hogy mit lehetne még enni.

Most jutottam el odáig, hogy szinte már nehéz bevinni az összes előírt kalóriát. Ami tök jó :) 

Ajánlom figyelmetekbe ezt az oldalt: írjátok be az adataitokat (súly, magasság), és azt is, hogy heti hányszor, milyen intenzíven edzetek. Szépen kikalkulálja nektek, hogy hány kcalt kell ennetek egy nap - ami még fontos, hogy ez a keret azokra a napokra is vonatkozik, amikor épp nem edzetek!

Nos, nekem 1728 kalóriát írt ki, amit most nagyon élvezek. 
Egyébként az MFP-n ajánlották sokan ezt a kalkulátort, és mondhatom, nekem is bejött. Ha valaki esetleg azt hinné, hogy ennyi kcaltól hízni lehet... hát, erről szó sincs. Gondoljatok bele, hogy heti legalább 4x edzem, és a pulzusmérő alapján ilyenkor 480-530 kcalt égetek. Nem kevés!

1200 kalórián ki is dőlnék.

Nos, az utóbbi hetekben össze-vissza ingadozott a súlyom, de az utóbbi napokban 56 kiló körül vagyok. Viszont a tükörben látni vélek némi változást, sőt, mintha a pár hete vett farmernadrágom is mintha kezdene bő lenni rám.

Meglátjuk :)

 Túrós-epres süti. Recept a fittsütikről, innen.

Ugyanaz a süti, csak még a tepsiben. Nagyon fincsi! :)
(Mellesleg a Tescóból vettem ezt a szilikontepsit, 
nagyon szuper, csak ajánlani tudom!)

 Jegeskávé sütivel.

Végre meghozták a fehérjéimet! 
Mindenféle ízben rendeltem, hogy megtaláljam a finomakat. 
(az ingyenes kiszállítási napot használtam ki ezzel a rendeléssel)

 Reggeli Kornspitz melegszendvics, uborkás natúr joghurttal. Hmmm ~

 Zabpelyhes-zabkorpás kakaós keksz.

4 megjegyzés:

  1. Kipróbáltam az oldalt, amit javasoltál még a legutóbbi súlyadatommal és heti 0,5 kg súlycsökkenéshez kb. 1900 súlytartáshoz meg 2500 kalóriát írt. Elméletben szépen hangzik, de én nagyon félnék még letesztelni is ezeket a számokat. Főleg az 1200 után... De ahhoz azért ötletet adott, hogy ha nem is ennyivel, de kicsit emeljek, főleg, hogy találtam lehetőséget hot iron órákra jövő héttől. Na majd meglátjuk, de mindenképpen biztatóak a tapasztalataid. :) Csak lennék már én is egyszer 60 alatt, de az még sok hét meg hónap... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek, én is nagyon féltem a kalórianöveléstől. De tudod már régóta olvasom az MFP fórumot, és nagyon sokan panaszkodtak, hogy pl.: "help, 1200 kcalt eszem, és hirtelen megállt a fogyás, és már hónapok óta nem fogyok semmit, pedig lenne miből, és heti 5 órát edzem, egyre keményebben"

      Ésatöbbi. Na mármost az MFP-n ezerszer olvastam, hogy többet kell enni, nem szabad éheztetni magad (így csak jobban ragaszkodik a tested a kilókhoz).


      Plusz nekem az a tapasztalatom, hogy ha éhes vagy folyton (valódi ételre), akkor a tested ezzel jelez. És az a tanácsom, hogy ilyenkor többet kell enni...

      Én nem azt mondom, hogy egyél hirtelen 1900 kcalt, (eleve én is kb. fél évig szuperül elvoltam 1200 kcallal, nem is voltam éhes), de talán érdemes lenne emelned a bevitelen, főleg ha sokat edzel :)

      És amúgy tényleg egyértelműen lefelé mozdul a mérleg nálam... (még úgy is, hogy minden péntek este CH töltő este! Na ilyenkor azt hiszem kicsit túllövök a célon :) A következő lépés, hogy ezt még jobban lekorlátozom, és szerintem minden szuper lesz.)

      Egyébként meg nagyon szépen haladsz, úgyhogy már "csak'' tarts ki!! :)

      Törlés
  2. Nekem 1539kcal/day van. :) Ismertem ezt a Scooby-s oldalt. Nagyon cukor a kis bácsi. Mi úgy hívjuk barátommal, hogy A kopasz, akinek jégvágó bimbije van. :D

    Az a zabpelyhes kakós keksz istenien néz ki. Én tegnap túrós palacsintát csináltam, teljeskiörlésű lisztből. Igaz a túróban volt cukor is, de fele édesítőszer, fele cukor. A barátom miatt. Meg amit most használok, annak pocsék íze van és muszáj ehetőbbé tenni. Ma vettem folyékony édesítőszert is, a Lidl-ben, remélhetőleg nagyobb sikerrel járok. :)

    Megkérdezhetem, hogy honnan rendelted a fehérjéket? Ez lesz az első kísérlet? :) Lehet írtad már korábban, nem emlékszem. 'pirul'

    Viszont az, hogy ingadozol az 56 kilónál, az tök jó. :D Ne érts félre! :D Csak szerintem azért van ez, hogy most már a zsírégetés kezd minimalizálódni és bár izmosodtál eddig is, de elérted azt a holtpontot, ahonnan lehet többet mutat majd a mérleg, de jobban izmosodsz. Kicsit belassulnak a folyamatok, de kezd szép formát ölteni minden. Én 52 kilónál rekedtem meg. De mint tudjuk nem a kiló a lényeg, hanem ami mögötte van. :)

    További kitartást! És várom a további posztokat! Szeretem olvasni ezeket a sikerélményeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú a túrós palacsintát imádom! :D Sajnos minden igényemet kielégítő palacsinta receptem nincs, ezért nem csinálom túl gyakran. :(

      Eddig is ittam fehérjét, de most már szeretnék ízben is egy kis változatosságot :) Innen szoktam rendelni, ha épp ingyenes szállítási nap van: http://shop.builder.hu/etrendkiegeszitok-c1

      (személyesen fitness pontokban, scitec boltokban, biotech boltokban is lehet kapni. Bár sajnos ilyen kis tasakosakban nem olyan nagy a választék, pedig árban jobban megéri, könnyen magaddal viheted bárhová, és az ízeket is variálhatod...)

      A fogyásom belassult, teljesen igazad van. Amúgy most éppen nem izgat a mérleg, mert a tükörben látom jól, hogy mi van még hátra :D

      Viszont pont a napokban nézegettem vissza a bejegyzéseimet, és arra jutottam, hogy egy ideig 58 körül is ''jojóztam'', aztán 57 körül is... szóval ha lassan is, de szerintem határozottan lefelé haladok.

      Ja, és február óta mozgok komolyabban (intenzívebben és hosszabb ideig) úgyhogy én abszolút azt látom, hogy formásodok.

      És köszönöm! Igyekszek írni, meg nem elfelejteni képeket lőni a kajáimról :D (előfordul...)

      Törlés