2013. február 18., hétfő

Helyzetjelentés

Sziasztok! Mint azt már írtam, szerencsére sikerült minden vizsgám. Azóta nem sok minden történt, leginkább próbáltam regenerálódni, és minél többet aludni.

Így nézek ki most

Ez a 3. hét, hogy visszafogtam a koffeinfogyasztásomat. Sajnos a vizsgaidőszakban eljutottam arra a pontra, hogy muszáj volt valamilyen koffeines italt fogyasztanom, mert kevés időm volt aludni, és egyszerűen muszáj volt ébren maradnom napközben (is...) 

Koffein. Az első ilyen koffeinmegvonásos héten (ez nálam heti max. 3 alkalom koffeinfogyasztást jelent) iszonyúan szenvedtem. Tény, hogy nem könnyű ''leállni'' a koffeinről, és az első napokban azt sem tudtam, hova tegyem magam.

De megérte, most már van egy pici erőm :)

Kilók. Nos, az utolsó vizsgám környékén voltam 56,5 kg, azóta a mérleg elég változatos számokat mutat. Most pár napja 57,5 kg vagyok. 

Diéta. Most jutottam el arra a pontra, hogy folyton éhes vagyok. Majdnem fél éve csinálom már ezt az egészet. 1200 kalóriás diétát tartottam nagyon sokáig (visszanézve ez nagyon kevés), aztán próbáltam 1400 kalóriára átállni. Érdekes, hogy nagyon éhes sosem voltam eddig...

De most... tényleg úgy érzem, hogy folyton éhes vagyok, és bármit megennék, tehát nem édességet, meg nasit kívánok, hanem bármilyen ételt. (abonett, cottage cheese, bármi...)

Ezzel kapcsolatban ajánlom ezt a cikket: Ha megáll a fogyás (ShapeTilt)

Szóval sok agyalás, meg utánaolvasás után erre jutottam:
  • Alapvetően 1400 kcal-os diétát fogok tartani, DE edzős napokon 1600 kcal-t fogok bevinni. Ezt csinálom két hétig, ha továbbra is éhes leszek ''jó'' ételek mellett is, akkor emelem 100 kcal-lal. 
  • Két hetente beiktatok egy ''csaló'' étkezést. Ettől azt várom, hogy becsaphatom a szervezetemet, és hajlandó lesz megválni az utolsó 5 kilótól... Ez most szombaton meg is történt, rendeltünk egy jó pizzát, ettem saját sütésű Snickers-szeletet... Meglátjuk.
  • Több fehérje, kevesebb CH, több zsír. (az egyetemen is azt tanultam, plusz most utánaolvasás után is azt láttam, hogy a CH az, amitől nő a zsírszövetünk mennyisége elsősorban, nem a zsír.)
  • Éééés múlt héten belevágtam az Insanity-be (újra!), de erről majd úgyis írok bővebben. 
  • Heti 5 edzés.
Talán ennyiből is lejött, hogy most eléggé kavarog bennem minden, fogalmam sincs, hogy jó lesz-e ez így. Most úgy látom, hogy ez egy kemény plató-fázis, tehát megállt a fogyásom. Próbálom felrázni a diétámat, mert már maga a farkasétvágy is arra utal, hogy ez így nem jó.

Nagy tévedés, hogy a diéta az éhezésről szól. Nos, jelentem ez nem így van, és bizony ha állandó jelleggel éhes az ember, az nem jó jel, és csinálni kell valamit...

(A kép klikkre nő)
* darált hússal rakott krumpli * csirkesaslik * Snickers-szelet *
* csirkemell eperszósszal * sajtos-sonkás csirketekercs barna rizzsel *
* paprikás pulykamell barna rizzsel *

DE! Feladni nem fogom, tudom, hogy nagyon sokat fogytam eddig is, és hogy nincs már messze a cél. Nem könnyű leadni ezt az utolsó 5-6 kilót, de meglesz, tudom. Plusz... ha nem is fogyok most egy ideig, a sport közben is formáz, és tudok izmosodni. 

Nekem fontos, hogy mit mutat a mérleg, de nem lehet csak erre hagyatkozni. A tükörben úgyis látom, hogy csúnya a combom, meg itt meg ott zsír van rajtam. Tehát edzeni kell keményen, és kész. Nincs más hátra, mint előre ;)

Még egy kép a Snickers-szeletről, mert húúú iszonyú finom.
 Recept innen, egyébként nagyon ajánlom ezt a blogot, szuper sütireceptek vannak fent!!

A továbbiakban tehát folytatom a heti összefoglalókat, de nem a kilókra fogom kihegyezni. Természetesen ha lefelé, vagy akár felfelé változás van, azt megírom. Emellett próbálok az ételekről és a mozgásról minél többet írni.

4 megjegyzés:

  1. Szia,

    szeretném kérdezni, hogy hol lehet kapni cukrozatlan csökkentett zsírtartalmú sűrített tejet a Snickers szelethez?

    Köszi előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Az Aldiben lehet kapni! (van ott sima is, szóval olyat kell keresni, amire rá van írva, hogy NewLifestyle. Ja, ahogy bemész, rögtön bal oldalt van, a kávék, teák környékén).

      Amúgy az Aldi NewLifestyle termékei nagyon jók: zsírszegény túró, cottage cheese, müzliszelet, sajtkrém...

      :)

      Törlés
  2. KÖSZÖNÖM!
    Ma voltam és kaptam is.
    Szeretlek olvasgatni! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szupii, örülök, hogy sikerült venned! Ha Snickers-szeletet csinálsz belőle, majd írd meg, milyen lett :D
      Örülök, ha tudok valami hasznosat írni ;)

      Törlés