2013. március 18., hétfő

29. hét összefoglalás

08. 27. (hétfő): 72,5 kg

02. 18. (hétfő): 57,5 kg
02. 25. (hétfő): 57 kg
03. 04. (hétfő): 56,5 kg 
03. 18. (hétfő): 56 kg

Jó volt ez a hét! 4x voltam kondizni, ééés pénteken volt a csaló napom, ami szokás szerint szuper volt. (igazából nem is csaló napot tartok, csak csaló étkezést, ez pont elég is.)
Most már úgy oldom meg a konditermet, hogy:

  • Túl soknak találtam a 1,5 órás kondizást, úgyhogy ezt szépen lecsökkentettem 1 órára. Nem kínoz annyira az éhség, plusz fogyáshoz nem is kell most nekem ennél több. 
  • Lecsökkentettem a futás hosszúságát is, most már csak 30 percet futok, DE! Minden alkalommal próbálok minél hosszabb távot lefutni ezalatt az idő alatt. Eddig a legtöbb 4,3 km volt, de az elején volt egy kis séta is bemelegítésnek :)
  • Futás után taposógép, amennyit csak bírok (és ha nem foglalt...) Igazából nincsenek illúzióim, de közben azért eléggé húzza a farizmomat, szóval hátha legalább egy picit használ... diéta mellett, természetesen.
  • Ha marad még idő, hasazás, esetleg elliptikus tréner (de ezt nem nagyon szeretem, és nem is annyira hatékony szerintem).

Több mindent is főztem a héten, amit eddig nem:

  • zabgaluska (még galuskát sem csináltam soha, és nokedliszaggatóm sincs, de megoldottam, és szuper lett!)
  • gofri zablisztből
  • pulykafasírt - frissen isteni fnom!
  • protein fagyi

Na, jöhetnek a képek? :)

 Protein fagyi. Videós recept innen!

 Pulykagolyó gyúrós módra. Videós recept itt!

 Nokedli zablisztből (ugye milyen kis cuki lett?? 
És nagyon fini, főleg csirkepörivel... :)

 Pulykagolyó, és a maradék felhasználása bolognai tésztával :)

 Gofri zablisztből! :)

 És néhány maradék kép, amit még nem posztoltam:
* melegszendvics update kenyérből, és forró zöldtea *
* joghurtöntetes saláta sajtos karajjal *
* kakaós muffin *
* epres zabkása, most fagyasztott eperből *
* tejszínes-tejfölös rakott tészta csirkemellel *
* pulykás chilis bab *
* párolt csirkemell párolt zöldségkörettel *
* banános zabkása *

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése