2013. szeptember 15., vasárnap

2. év, 2. hét összefoglalás

Hétfőn hajnalok hajnalán kellett kelnem (4-kor), ugyanis 5:45-kor indult a repülőm Várnába, Bulgáriába! Szerintem nagyon érdemes egyébként WizzAir-rel utazni, ezt a jegyet pl. 6000 Ft-ért sikerült megcsípni.

Várna mellett voltunk egy szuper szállodában a szüleimmel, egy apartman-lakásban. Nagyon szép volt a lakás, és hát szuper áron tudtuk kibérelni.

Csak három napot tudtunk maradni, de így is egyértelművé vált, hogy itt közel sem olyan elszálltak az árak, mint a Balatonon. Erről ugyan nem írtam itt, de a balatoni árak azért felbosszantottak párszor. Tudom, nem kéne meglepődni rajta, hogy aki lángost / pizzát / hamburgert akar enni, az relatíve olcsón megússza, de aki enne egy salátát, vagy natúr csirkemellet, az meg szív rendesen. Hát ez van.

(Megjegyzem, hogy talán Hévízen ettem eddig a legrosszabb gyrost életemben, szóval azért ezek a strandos kaják... hááát)

Na de vissza a tengerparthoz. Már eléggé utószezon volt, amikor mi voltunk, de a nap első felében még tűzött rendesen a nap, és lehetett napozni, fürdeni is. Estefelé már kicsit hűvösebb volt ugyan, meg picit beborult, de nem volt vészes.




 'Happy étterem': csirkemell zöldségekkel. 


 Bolgár tradicionális étel: sach. Ebben az edényben sütnek össze mindenfélét, és ebben is hozzák ki, még forró :D Az enyém csirkemell zöldségekkel (cukkini, padlizsán, gomba, stb).

Sajnos nagyon hamar eltelt a három nap, viszont utána a szüleimhez utaztunk (mint már említettem, külföldön élnek), ahol végre találkozhattam Mazsolával! Ő egy kis gazdátlan kutyus volt, és a szüleim befogadták. Az állatorvos szerint labrador-keverék :)



 Ebéd a hegyekben: csirkesaslik gombás rizzsel

 Felvonó


 
Unokatesómmal és a barátnőjével

Nagyon jó volt a szüleimnél. Kb. egy évben egyszer tudok kimenni hozzájuk, inkább ők jönnek (munka miatt is kell jönniük többször). Mint látjátok, kirándultunk is a hegyekben egy kicsit. Csónakázni is voltunk, de azokat a képeket még nem kaptam meg, pedig van kutyusos kép is :)

Vasárnap késő este értem csak haza, igazából kipakolni sem tudtam rendesen, másnap pedig kezdődött a suli. 

Edzés: 4 alkalom Jillian M.: Ripped in 30. Büszke vagyok magamra, hogy összehoztam, mert sokszor mondhattam volna azt, hogy áá, most nem. Na de dehogynem! :)

Étkezés: a legtöbbször grillcsirke salátával, joghurt-öntettel. Egyik este volt egy kis grillezés is. Az éttermekben is próbáltam jól választani. Szerintem sikerült. 

A tengerparton pedig ellenálltam az"idegen'' édességeknek, fagyinak, sütiknek! (nem volt egyszerű, brühühü - de sikerült).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése