2013. szeptember 4., szerda

2. év, 1. hét összefoglaló

Húú de furcsa leírni, hogy második év :)

Jó volt ez a hét!

Súly: nyaralás közben / után 56 körül volt, most visszament szépen 55,5 kg-ra. Szuper!

(Ezt végülis annyira nem hangsúlyoztam, de: amikor beteg voltam, lementem egészen 53,5 kilóig. Ami nem igazán sikerélmény (annak ellenére, hogy jó volt látni ezt a számot a mérleg kijelzőjén), mivel nem nagyon bírtam enni, sportolni nem sportolhattam - ergo izomból veszítettem.)

Most úgy látom, hogy mondjuk júniushoz képest több rajtam a zsír, és kevesebb az izom. Hiába na, nem akarom ezt kifogásként használni, de akkor is tény, hogy sokáig betegeskedtem...

A cél: 52 kg! Utána pedig lehet, hogy egy kis tömegelés, még meglátom.

 "évfordulós'' vacsira: Cézár saláta.

Hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy elmondjam: nagyon sokat változtak a táplálkozási szokásaim. 1 évvel ezelőtt elképzelhetetlen volt számomra, hogy ezt megegyem! Amúgy a képen nem nagyon látszik, de ez egy óriási nagy adag saláta. Amikor az asztalhoz vittem a tányért, barátom azt hitte, hogy közös :D De nem, a második tányér étel még a konyhában volt :)

Ami a legszebb az egészben, az az, hogy a változás szép fokozatosan állt be. Nagyon kis lépésekben haladtam (haladok)... most meg már természetes, hogy megeszem a padlizsánt, paprikát, paradicsomot, cukkinit, karfiolt, brokkolit... És még sorolhatnám :) Én, aki képtelen voltam megenni régen a zöldségeket!

Még van hová fejlődni, és sokkal több zöldet kéne egyek, de... haladok! :)

 Torta: Café latte kölestorta (!) Recept innen.

 Nagyon finom volt, érdemes megvárni, míg kihűl. 
Túrótorta-szerű íze van.

 Citromszószos csirkemell filé basmati rizzsel.

* csirke portugál módra, durum tésztával *
* 'túrókrém': 1 cukormentes gyümölcsjoghurt, 100 g krémes túró. Villával kikeverjük, és voilá!  *
* Ezékiel lepénykenyér csokikrémmel és apróra tört dióval. *

A héten készítettem egy nagyon finom wrapet is (ezékiel lisztkeverékből szintén), de sajnos elfelejtettem lefényképezni...

Edzés: 1 alkalom kettlebell. 2 alkalom Jillian (Ripped in 30). (azért csak ennyi, mert konkrétan kettlebell után 2 nappal is izomlázam volt! Ja, hogy ne keressem mindig a kifogásokat? :)

A kettlebell azért csak 1 alkalom, mert augusztusban csak szintentartó edzések voltak: csak heti egyszer. Ettől függetlenül szuper jól esett, ráadásul pont kedden volt, épp aznap, amikor az életmódváltásom évfordulója :)

Jó kis edzés volt, szerintem ilyen még soha nem volt, hogy az egész csoport ennyire kidőlt volna a végére. Az utolsó percekben már mindenki nyögött, egy pillanatra olyan érzésem volt, mintha valami felnőtt filmben lennék :P

Ami nagyon jól esett, az az, hogy megdícsért az edző! Ez most nagyon kellett nekem, mert egy picit bizonytalan voltam az utóbbi időben. Azt mondta, hogy sokkal jobban csinálom a nyomásokat - azért is dobott fel ez nagyon, mert ez az abszolút gyenge pontom... Mindenfélét ügyesen megcsinálok, de sajnos a bicepszemen még van mit fejleszteni, úgyhogy a nyomásokkal küzdenem kell.

Erről van szó, csak hogy lássátok :)

Lagziban is voltunk ám a héten! A Törley pezsgőpincészetben volt a buli, szerintem nagyon jó volt. Így voltam felöltözve: 

Ruha övvel: Angex
 Táska: Háda
Cipő: Deichmann (sajnos nem látszik, de ez egy nagyon szép cipő,
 mindenféle alkalomra ezt szoktam felvenni. Csillog, jó magas a sarka, és nagyon csini :)

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örülök az új bejegyzésnek:)
    Jól néznek ki a fotók, amiket sütsz, főzöl. Majd én is kipróbálok néhányat. Neked már közel a cél, kitartás!
    Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Hát igen, van még min dolgozni, de már közel a cél ;) Ha szeretnél finomakat sütni, én nagyon ajánlom MásTésztát (facebook-on is fent van), illetve a fittsutik.blogspot.hu-t. :)

      Törlés