2012. október 29., hétfő

9. hét összefoglalás

08. 27. (hétfő): 72,5 kg
09. 03. (hétfő): 70,5 kg
09. 10. (hétfő): 69,5 kg
09. 16. (vasárnap): 69 kg
09. 24. (hétfő): 68,5 kg
10. 01. (hétfő): 67,5kg
10. 08. (hétfő): 67 kg
10. 15. (hétfő): 66 kg
10. 22. (hétfő): 64,5 kg
10. 29. (hétfő): 64 kg

Ez a hét is eltelt :)

Ezen a héten új finomságokat főztem, és kicsit más lett a szemléletem is ennek köszönhetően. Volt egy pár nap, amikor túl sokat agyaltam ezen az egész diéta dolgon (nem jó!), de most már lekattantam egy kicsit a témáról. Mindenesetre sok ötletet gyűjtöttem össze innen-onnan, főleg az MFP-ről. (MyFitnessPal).

Arról már írtam, hogy nem használom kalóriaszámlálásra az oldalt, helyette inkább a Kcalendar nevű programot részesítem előnyben - de az MFP fóruma nagyon jó, és érdemes olvasgatni. Úgyhogy minden nap lógok is rajta valamennyit :) A receptes és a sikertörténetes fórumrészeket kifejezetten ajánlom.

 Új ruha, új öv :) (Háda)
Ja és megcsodálhatjátok a retro szemüvegkeretemet is :D

 Lasagne

Piroska

És akkor most vágjunk bele a lifetilt utolsó hetébe! Ami korántsem lesz az utolsó utolsó, de akkor is :)

2 megjegyzés:

  1. Ugyan nem mellékeltél most előtte képet, de eszméletlen mennyit változtál. Látszik, hogy ésszel csinálod, és nem csak koplalsz. A derekad nagyon eltűnt. :D A többit sajnos a ruhák miatt nem látom, de biztos vagyok benne, hogy csak ámulnék. :)
    De örülök, hogy látom, hogy sikerül. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de aranyos vagy :) Amúgy pont ezen a héten voltam a leghisztisebb amiatt, hogy ''jaj de kövér vagyok''. Jó, hát van hová fogynom, de talán nem 9 hét diéta után kellene ezen sírnom, nem?:D (szerencsére azóta megjött az eszem, és nem hisztizek :D)

      Az már igaz, hogy nem koplalok, nagyon alaposan betartom az előírtakat. Meg a héten tényleg finomakat ettem :)

      Törlés