2012. szeptember 10., hétfő

2. hét összefoglalás

Ez csak egy kis rövid bejegyzés lesz, ugyanis ma kezdtem el a sulit. Harmadéves fogorvostan hallgató lettem :) Na jó, azért a sulikezdésben még erősen keresem a jót... Elég nehéz ez a szak, és tapasztalatból tudom, hogy ilyenkor szeptembertől július közepéig folyamatosan csak lemondásokkal fog járni az életem, plusz végig stresszben és depiben leszek... De, mint már említettem, még keresem ebben az egészben a jót :D

Ami jó, az a diétám, de ez nem tartozik a sulihoz, úgyhogy nem ér! :D Azért nézzük csak:

08. 27. (hétfő): 72,5 kg
09. 03. (hétfő): 70,5 kg
09. 10. (hétfő): 69,5 kg
1 kiló mínusz, számomra ez tökéletes. Egy héten fél- 1 kilónál egyébként sem egészséges többet fogyni. Úgyhogy elégedett vagyok, és remélem, hogy a továbbiakban is ilyen szép eredményeim lesznek!


1) Budapesten jártunk, és ott voltunk a Szimfonik Live 2.0-n! Szuper volt :)
2) Kakaós zabkása banánnal - nyami!
3) Koncert-szett.
4) Kinagyítva talán jobban látszik: ez az én kis fogászati csomagom, amit ma kaptam fogpótlástan gyakorlaton erre a félévre. Tükör, szonda, fogász csipesz, stb. Kaptunk védőszemüveget is ám, illetve külön fiókot a gyakorlati teremben saját lakattal és kulccsal :) 
Ma már fantom fejeken fogat preparáltunk, rendes fúróval, arcunkon maszkkal, stb. Cirka 3,5 órás gyakorlat volt, mostantól minden hétfő délután élvezhetem :D

5) A jelenlegi kedvenc felsőm, szerintem irtó klassz a mintája! :)


És végezetül itt egy kis fotómontázs a BKV-hajós utazásunkról. Szerintem szuper ötlet volt ez a BKV-tól, és gyönyörű helyeket lehet megcsodálni az út során. Aki teheti, mindenképp próbálja ki :) Akinek pedig budapesti bérlete van, annak egyenesen kötelező program! :D

6 megjegyzés:

  1. Szuper ügyes vagy, heti egy kg tökéletes! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, én is így gondolom! Csak remélem, hogy majd folytatódik ez a tendencia :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is. :D Nekem is egy kg ment le múlt héten! :D

      Törlés
    2. Jaj de jó, ügyi vagy! :) Szép lassan leadunk egy csomó kilót :D

      Törlés
  3. De jó, ügyes vagy! 70 alá bemenni, mmmm tökjó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, amúgy tényleg nagyon jó érzés :D Már egy ideje nem voltam 70 alatt... (tavaly ilyentájt igen, utána a suli / vizsgaidőszak kombó megtette a hatását, és felszedtem rövid idő alatt vagy tíz(!) kilót, brühüü)

      Na szóval ez most jó :D

      Aranyos a neved :)

      Törlés