2012. október 22., hétfő

8. hét összefoglalás

08. 27. (hétfő): 72,5 kg
09. 03. (hétfő): 70,5 kg
09. 10. (hétfő): 69,5 kg
09. 16. (vasárnap): 69 kg
09. 24. (hétfő): 68,5 kg
10. 01. (hétfő): 67,5kg
10. 08. (hétfő): 67 kg
10. 15. (hétfő): 66 kg
10. 22. (hétfő): 64,5 kg :)

Tök izgi, hogy már csak 2 hét van hátra :) Ugyanakkor már az első néhány leadott kiló óta azon töröm a fejem, hogy hogyan fogom majd megvalósítani a súlytartást. Igen, még messze vagyok a célomtól, de tudom azt, hogy ennek az egésznek csak akkor van értelme, ha később tartani is tudom a súlyomat!

A súlytartás pedig - és sajnos tapasztalatból beszélek - nehezebb, mint maga a fogyás. Aki régebb óta olvas, az tudja, hogy egyszer már lefogytam, csak aztán beleestem abba a hibába, hogy szép lassan visszatértem a "régi'' szokásaimhoz. Nos, ezek a szokások vezettek az elhízásomhoz, úgyhogy ezekhez visszatérnem többé nem lehet, az tiszta sor.

Egyelőre még egy nagy homály előttem ez a súlytartás dolog, de már vannak ötleteim. Ami biztos: nem állhatok úgy hozzá, hogy majd mindent mértékkel fogok enni. Nem. Egyszer megpróbáltam, és nem sikerült, tehát innentől kezdve (még) nem bízhatok meg magamban ennyire. Szabályok kellenek, amik kordában tartanak...  De ezekről majd később.

Ami biztos: ahogy letelik a 70 nap, tartok egy kis ''szünetet''. Nem fogok mindent össze-vissza enni, de egy kicsit megengedőbb leszek magammal. Pont jókor lesz egyébként ez a szünet, mert többek között szülinapom is lesz. 

A tortán még erősen gondolkozom. Itt a Mandula cukrászdában csinálnak Diabella tortát, de nem tudom... Úgysem ennék egy szeletnél többet, mert nem vagyok odáig a tortákért (a süteményekért sajnos annál inkább :), plusz a diabetikus dolgokban a kevés cukorhoz általában sok sok zsír társul...

De az is lehet, hogy én sütök majd valamit. Akkor persze pontosan tudni fogom, hogy mi van benne, viszont tuti, hogy cheesecake, vagy ehhez hasonló lesz :D (tehát szintén nem a diétás kategória). Meglátjuk.

Csirkés-krumplis egytálétel

Kókuszgolyó *_*

Receptek a következő napokban.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon gratulálok, mindjárt 10 kiló minusznál tartasz. Nem kis eredmény. Már nagyon kíváncsi leszek a végére. :)
    Súlytartáshoz annyi tipp, hogy majd mozognod mindenképp kell, mivel ha picit is megengedőbb vagy magaddal szemben, az azt jelenti, hogy több kalóriát viszel be, és ezzel arányban kell állnia a mozgásnak. Erre kell odafigyelni és akkor minden jó lesz. Ez lehet torna heti 3x mondjuk, vagy túrázni is ilyenkor érdemes. Biciklizni... ami jól esik. ;)

    Hajrá! Innen már nincs visszaút, mert el fogod érni a célod. ;) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :)

      Hát, a heti 4-5 torna most is megvan, szóval épp emiatt aggódok: mi lesz ezután? Mert az nyilvánvaló, hogy ezt inkább csak intenzitásban lehet növelni. Azt nehezen tudnám megvalósítani, hogy minden nap sportoljak :)

      A megengedőbbet sem feltétlenül kalóriákban értettem, inkább abban, hogy mikből adódik össze az kalória. Most azért eléggé clean eating van :)

      Törlés
    2. Jaj értem. :) Ha tornázol akkor szerintem nem fogsz tudni túl fogyni, és ha kicsit másabb kalóriákat is viszel be azzal tudsz súlyt tartani. Ha jól tapasztaltam 2 hét alatt kiderül, hogy működik-e a dolog. olyankor kapok én is észbe és kicsit többet mozgok. Meg úgy vettem észre hogy ha elkezdek egy nap csokit vagy hasonlót enni, egész napra jellemző, hogy folyton azt ennék, mert a vércukrom folyton ingadozik. :/ Erre figyelj oda még szerintem. ;)

      Törlés