2013. augusztus 27., kedd

Életmódváltásom 1. évfordulója

Ma van egy éve, hogy belevágtam az életmódváltásba. Rengeteg dolgot írhatnék most ide, annyit, hogy bele sem férne ebbe a kis virtuális naplóba :)

Tele van a szívem hálával, és ez csodálatos érzés. Az Úr nélkül sehol sem lennék. A barátom nélkül sehol sem lennék.

Úgy gondolom, hogy mindenki egy ilyen csodálatos párt érdemelne maga mellé. Akkor is ugyanúgy szeretett, amikor 18 kilóval több voltam. Soha, egyetlen szóval sem piszkált, vagy szólt le, sose mondta, hogy kövér vagyok, hogy fogynom kéne. 


Ő nem igazán a szavak embere, tehát nem ömleng folyamatosan arról, hogy mennyire imád, és nem szemeteli tele a facebook falamat sem szívecskékkel: de a hozzáállása szerintem mindent elmond. Ez, hogy lassan már 4 éve kitart mellettem, függetlenül attól, hogy éppen hogy nézek ki. És hát, nehogy azt higyjétek, hogy ez a mai világban annyira egyértelmű...

A képek klikkre nőnek!

Ez a kép nagyon sokat jelent nekem. Sok nehézség volt ebben az 1 évben, de őszintén mondhatom, hogy a legtöbb belőlem fakadt. A legtöbbször saját magunk okozzuk a sikertelenségünket... Ezen nagyon érdemes elgondolkozni szerintem.

A bal oldali kép az egyik legnagyobb motivációm volt. Azon az estén megfogadtam, hogy következő évben nagyon dögös leszek a felezőbálon - mindezt azért, mert nyomorultul éreztem magam a bőrömben.

 Na, megtaláltok a képen? :)



Ez a kép kegyetlenül ráébresztett arra, hogy változtatnom kell. Jobb szélen, a családom egy részének társaságában ülök... és én vagyok a legkövérebb. Egészen sokkoló ez a kép, főleg úgy, hogy én vagyok rajta a legfiatalabb.

Felső sor: unokatestvéremmel, Rékával. Régen és most :)
Alsó sor: unokatestvéremmel, Zsoltival. Régen és most.

 Áúúú

Igen, az ott bal oldalon én voltam tavaly nyáron...











Na és akkor lássuk a medvét... Már most szeretném leszögezni, hogy még nincs vége!! Az út folytatódik... egyenesen előre! Sokat változtam, és büszke vagyok magamra, de még sok-sok munka van hátra.

 A különbség 18 kiló...!



Nem is tudom, mit írhatnék még. Tudjátok, egy kép többet mond ezer szónál...

15 megjegyzés:

  1. Gratulálok, tényleg többet mondanak a képek minden szónál. Hihetetlen nagy valtozason mentel keresztül alig egy év alatt. Nekem a példaképem vagy, és az önmagam legyőzéséhez is sokat adtál azzal a képpel.
    Én most vagyok 72kg. Nekem is sikerült már egyszer 58kg-ra lefogyni, de sajnos szép lassan visszajött. Azóta is voltak kisebb próbálkozásaim mert rosszul érzem így magamat. De most sok erőt adtál, remélem nekem is hasonló eredményem lesz egy év múlva:)
    Várom a további bejegyzéseidet is, hogy mit tűzöl ki a továbbiakban!
    Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú, nem is tudod, mennyire meghatódtam azon, hogy a példaképednek tartasz! Ez nagyon megtisztelő :)

      Tudod én már elég régóta írom ezt a blogot, csak hát nagyon sok a bejegyzés, nehéz egészében látni a képet:

      2011 elején elhatároztam, hogy mivel nagyon meghíztam, le kell fogynom. Az év első felé elég jól is telt, nyárra lementem kb. 62 kilóra (70 kiló fölött indultam)

      Aztán közeledett a vizsgaidőszak, stressz egy ismételt szigorlat miatt, miegymás... És itt rontottam el: no mozgás, és végeláthatatlan zaba. Nagyon szégyellem, de tömtem magamba az édességet.

      Hozzátartozik a történethez, hogy nem volt túl jó a módszerem a fogyáshoz, nem is csoda, hogy visszaszedtem egy idő után a leadott kilókat.

      Aztán el kellett telnie egy időnek, hogy örök életre megelégeljem a kövérséget, és lépjek. Na és innen kezdődnek a blogon a heti összefoglalók.

      (bizony nem volt könnyű egy ilyen "visszaesés'' után folytani a blogot... de megérte, mert nagyon sok erőt ad!)

      Úgyhogy látod, sok bennünk a közös! Én kívánom neked, hogy megtaláld az utadat, és érd el a céljaidat! Kitartást! ;)

      Törlés
    2. Köszönöm a biztatásodat:)
      Átérzem amit írtál, mert nálam is fősulis koromban volt a fogyás és egy hasonló "zabálós" időszak után jött vissza minden. Csak én teljesen elhagytam a mozgást, pedig mindig feltöltött energiával. Csak jöttek a kifogások: munka után nincs erőm hozzá, főznöm kell, takarítani és akkor már nincs időm ezekre odafigyelni. Pedig mennyien meg tudják csinálni.
      Most ha jobban megnézem lenne rá időm, és már elkezdtem mozogni is. Kb heti háromszor. Nem mindig esik jól, de aztán jó érzés, hogy megcsináltam. Már csak az étkezésemet kell kordában tartni.
      Várom a bejegyzéseidet a receptekről is!
      Niki

      Törlés
    3. Velem is előfordul, hogy nagyon nincs hozzá kedvem. Dehát olyankor is muszáj :) Sőt, néha elég rosszul is megy az edzés, hát ez van, nem lehet mindig maxon az ember.

      Az a lényeg, hogy csinálod, ez már óriási előrelépés! :)

      Törlés
  2. Igazán motiváló és elgondolkodtató a blogod.:) Hihetetlen, hogy hogy néz ki az ember túlsúllyal vagy anélkül. Gratulálok,nagyon csinos vagy!
    Orsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sokat változik az ember fogyás közben, az már biztos! :) Néha még ha mondjuk felveszek egy nagyon testhezálló ruhadarabot, egy pillanatra még keresem a hurkáimat. (azért, hogy úgy rendezgethessem a ruhát, hogy ne látsszanak nagyon :D)

      Na de a hurkák szerencsére már nem léteznek! :)

      Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  3. Bella, itt is, meg még egyszer, hatalmas gratula!!!!! :) Nagyon jól állnak a mínusz kilók. :D Igazi kis csini baba lettél. Tartsd meg jó szokásod és sportolj, étkezz egészségesen stb. ;) :) Pár hete volt egészség felmérés a cégnél, és elmentem rá. Koleszterin szintem alacsony volt, véroxigén szint, tüdő kapacitás meg minden ideális és külön kérdezték is, hogy sportolok-e, hogy ilyen jók az eredményeim. :) Nagyon megéri. Annyit mondtak, hogy 2 kiló zsírt kellene izomra cserélni, amúgy az 54 kiló ideális súly. :D De hát ezen fáradozom. :)

    Kitartást és még sok-sok ilyen évet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! Ezekhez a jó szokásokhoz én már foggal-körömmel fogok ragaszkodni! ;) Jó így élni. Egy finom, egészséges étel után jól érezni magam, egy edzés után jólesően elfáradni... Na, dehát te ezt pontosan tudod, hogy milyen jó :)

      Jó ezt hallani, hogy ilyen jók voltak az eredményeid! Nagyon is megéri ez az életmód tényleg :) Biztos vagyok benne, hogy meglesz az a 2 kiló izom is ;)

      Törlés
  4. Gyönyörű vagy! Gratulálok és kitartást a továbbiakhoz :)

    (gyere minél sűrűbben írni a blogra, mert már nagyon hiányoltalak;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! Nagyon kedves vagy, nem is érdemlek ennyi dícséretet! :)

      Igyekszem többször írni - egyébként lenne miről, sok ötletem van :)

      Törlés
  5. Jaj köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! :) (azért bevallom sokszor meg kell küzdenem az önbizalomhiánnyal, és a torz énképemmel, de folyamatosan javul a helyzet)

    Igyekszem jönni, ahogy tudok! :) Ezentúl szeretnék minél több receptet megosztani, mert magamból kiindulva elég júl tud jönni sokszor egy-egy jó ötlet.

    VálaszTörlés
  6. Tényleg példakép vagy, nekem is sok erőt adott anno a blogod, épp jókor találtam rá(d) :) Gyönyörű vagy, és a bikinis képeken is tisztán látszik hogy nem egyszerűen lefogytál hanem szépen edzetten karcsúsodtál, nagyon büszke lehetsz magadra. Mi pedig továbbra is várjuk a postokat és a jó kis recepteket (én pl. kifejezetten :P ) Szóval csak így tovább, gratula! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon furcsa ezt olvasni, hogy példakép vagyok, de nem is tudod, mennyit jelent ez nekem! Ha csak egy kicsit is motiváló vagyok másoknak, az már jó :)

      Igazából nagy bátorság kellett ahhoz, hogy feltegyem a bikinis képeket, mert egyrészt a régi kép szörnyű, és hát rossz érzés még csak ránézni is... plusz még most is messze járok a célomtól.

      Köszönöm szépen, igyekszem írni rendszeresen :)

      Törlés
  7. Nagy gratula!Nemkülönben millió köszönet a receptekért,és a motivációért!
    ...Olyan jól néztek ki a Szerelmeddel:))
    Cirmi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! :) Igyekszem minél több receptet hozni majd!

      ;)

      Törlés