2013. szeptember 21., szombat

2. év, 3. hét összefoglalás

Negyedéves fogorvostanhallgató lettem! Alig merem elhinni :) Már az első hetem olyan sűrű volt, hogy szinte meg sem álltam; és már az első komplex gyakorlatomon kezeltem beteget! 

A mi kis csoportunk minden péntek délután fog kezelni ebben a félévben, ami annyira nem jó, mert az asszisztensek már pakolnának el, stb... Meg hát nagyon nagy váltás ez most nekem: tavaly már mindent begyakoroltunk (fantom babákon), de most jött el az a pillanat, hogy egy emberen kell dolgozni... Szóval van egy csomó nyál, meg mozgatja a nyelvét, meg elránthatja a fejét, ilyesmik.

Nem könnyű, stresszes is vagyok nagyon...

Szóval a lényeg, hogy annyira pörgős volt ez a hét, hogy nem is tudtam azon agyalni, hogy mit kéne még megenni a kamrából / hűtőből. Ez azért hatalmas nagy előny ;)

Súly: 55,5 kg

Edzés:  
  • kedd: kettlebell
  • péntek: kettlebell 
  • vasárnap: 1 óra futás

Étkezés: erről még nem volt alkalmam bővebben írni, úgyhogy most megragadom az alkalmat, mivel most új szempontok alapján eszem:
  • alacsony CH-bevitel. (nem szabtam meg konkrétan, de napi max. 110 g. Viszont olyan nap is van, hogy csak 60 körül vagyok, szóval ez változó)
  • magas fehérje bevitel. Minél magasabb, annál jobb. 110-150 g körül
  • zsír: ahogy esik, úgy puffan. Viszont logikusan ez magas lesz, hiszen a CH-t csökkentettem.
Elmondom, hogy erre miért van szükségem, és hogy miért jó.

Ez kérem szépen az én variációm a szálkásító étrendre. Nyilván nekem a kalóriaszámolás a módszerem (hisz eddig is ez volt, és ez vált be), de már olyan kevés kiló választ el a célomtól, hogy emellett ezt az alacsony CH-bevitelt szükségesnek ítélem.

És természetesen semmi kihágás! Tehát pl. igen, nem tartok rossz dolognak egy jó kis zöldséges gyrost, de mivel fogalmam sincs a kalóriatartalmáról, így ez most ki van zárva. Amíg el nem érem a célsúlyomat, addig kitartok keményen!

Úgyhogy most nagyon szigorú vagyok magamhoz, de erre szükségem is van.

Cél (számokban kifejezve): 52 kg
Cél: feszes, szálkás test, kemény fenék. És hát bizony erre nincs semmilyen számadat... a tükörben úgyis fogom látni...

 Ebéd: rántotta 2 tojásból, Sága magyaros pulykakolbász. Abonett.

 "Kis esti fehérjebomba''. Recept innen.
Kulcsszavak: csirkemell, főtt tojás, sajt, jégsaláta.

 Marhahusis hambi (update) Schwarz zsemlében.
Így készül nálam a húspogácsa: 500 g darált marhahús, 1 nagy tojás, só, bors. Kézzel jól összedolgozom, megformázom, és kókuszzsíron kisütöm. Jó étvágyat ;)
 6-7 pogácsa lesz ebből az adagból.

Természetesen más húsból is el lehet készíteni, de inkább neee!, 
mert a legjobb hamburger marhahúsból készül! Próbáljátok ki ;)

A kész hambi ;)

2 megjegyzés:

  1. Most megkívántam a hambit. :D Meg az a fehérje bomba is jól néz ki. Szerencsére pont éhes vagyok, meg esedékes is lenne a tízórai/reggeli.

    Sok sikert a célodhoz! :) Menni fog. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekszem! Most nagyon elszánt vagyok :)

      A hambi is, a fehérjés cucc is nagyon finom, tényleg érdemes kipróbálni :)

      (múlt héten egyébként akciós volt a darált marhahús a Tescóban, onnan jött az ötlet :D Sajnos most már nem akciós. :(

      Törlés