2012. október 1., hétfő

5. hét összefoglalás (félúton!)

35 nap pipa, még 35! Jeeeee :)

08. 27. (hétfő): 72,5 kg
09. 03. (hétfő): 70,5 kg
09. 10. (hétfő): 69,5 kg
09. 16. (vasárnap): 69 kg
09. 24. (hétfő): 68,5 kg
10. 01. (hétfő): 67,5 (!!)

Tehát az 5 hét eredménye mínusz 5 kiló, lógó farmernadrág, és a passzoló melltartóim számának csökkenése :D Nem mértem a centiket a kezdetekkor, de szemmel látható a különbség MINDENHOL. Komolyan, nem túlzok. És a legjobb, hogy hétvégén megkaptam az első ''jéé, te fogytál'' dicséretet is :)

Hű. Eltelt öt hét úgy, hogy szinte észre sem vettem. Sok volt a kihívás, kísértés, megoldandó feladat... Közben tízszer meguntam a párolt csirkemell - barna rizs kombót, de közben megtanultam új dolgokat is főzni... 

Hálás köszönetem Rékának a shapeshifterért, és a sok finom receptért! Köszönöm Tominak, akinek nem tudok elég hálás lenni azért, hogy elindított ezen az úton! Na és persze köszönet neki a lifetiltért :)
És ki ne hagyjam Jillian Michaelst a 30 Day Shreddel! Ez a tornavideó egyszerűen hibátlan, és elképesztően hatásos! Mindenkinek szívből ajánlom!

Igen, tudom, hogy még nagyon sokat kell fogynom. Sőt, már az is régen realizálódott bennem, hogy nem fogok minden plusz kilót leadni 70 nap alatt. Azonban ez nem bánt: örülök neki, hogy eddig eljutottam, és tudom, hogy bármennyi ideig is fog tartani, de megcsinálom!

1) Sajtos-sonkás csirkemelltekercs. Recept innen, kis változtatásokkal: pl. én Tolle light trappista sajtot használtam, és a sütéshez nem használtam margarint. Csak úgy simán beraktam a sütőbe. 

2) Házi készítésű müzliszelet!! Erről majd lesz egy külön bejegyzés :) (elöljáróban annyit azért leírnék, hogy se margarin, se olaj - tehát semmiféle zsiradék nem ment bele!)

3) Kínai pirított tészta. Recept innen.

4) És a szokásos kis zabkása :) Szinte minden nap eszem legalább egyszer, de néha előfordul, hogy kétszer is.

Szurkoljatok, még sok nap áll előttem :)

12 megjegyzés:

  1. Gratulálok neked és csak így tovább! :) A múltkori beszámolódban ugyan elég pici volt a kép, de azon is látszott a változás. :) Hajrá, és ne add fel, mert jól csinálod! Megéri! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Hajnal! Nagyon sokat jelent, hogy szurkoltok nekem, erőt ad! :)

      (egyébként minden kép klikkre nő :)

      :)

      Törlés
  2. Gratulálok, ez nagyon szép eredmény:D További sok sikert, én is szurkolok:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!:)

    Most találtam rád, könyvjelzőztem is, nagyon tetszik a lelkesedés amivel írsz a diétádról!

    Én nyáron 9 kg-ot fogytam, most betegedtem le... Kicsit erőtlen lettem őszre, minden motivációm eltűnt, tartok egy kis pihenőt. Félek is, hogy visszajön ami lement... De te emlékeztetsz arra, hogy én is hasonlóan lelkesen futottam hajnal 4kor, nézegettem a diétás recepteket, és milyen érdekes és remek folyamat ez! :) Hajrá neked !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Hatalmas nagy gratula a 9 kiló mínuszhoz, elképesztő teljesítmény! :)

      Néha vannak sajnos holtpontok...

      Elég régóta írom már a blogomat, mert "sajnos" egyszer már lefogytam... igaz, hogy nem jutottam a végéig, mert ugyan 12 kiló lement, de többet szerettem volna. Az lett a vége, hogy a vizsgaidőszak meg egyéb dolgok miatt össze-vissza ettem, nem mozogtam semmit... és rövid idő alatt mind visszajött!

      Persze nálam nagyon extrémek voltak a körülmények, tényleg össze-vissza ettem... :/

      Szerintem jól teszed, hogy tartasz egy kis szünetet, nagyon jól tud jönni. Nálam talán ez is probléma volt, hogy túl régóta csináltam már (január-szeptember kb.), és nem voltam magammal engedékeny... Na ennek meg is lett az eredménye :)

      Ó és betegen kifejezetten kötelező lazítani egy kicsit! Edzeni sem jó ilyenkor :) Csak ne legyen bűntudatod emiatt!

      Sok sikert kívánok neked, és persze kitartást! :) Köszönöm, hogy írtál :)

      Törlés
  4. off:
    http://marcsikincsesladikaja.blogspot.hu/2012/01/az-en-modszerem-aknes-pattanasos-arcra.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, köszönöm szépen! Sajnos nagyon elkél a segítség :(
      A teafaolajról egyébként már eddig is sok jót hallottam, ki kéne próbálnom! :)

      (a többi termék is jól hangzik! :)

      Törlés
    2. nincsen mit! :) remélem segítettem kicsit! :)

      Törlés
  5. http://marcsikincsesladikaja.blogspot.hu/2012/01/az-en-modszerem-aknes-pattanasos-arcra.html

    VálaszTörlés