2013. április 8., hétfő

Motivációs videó

 

Na és akkor most irány edzeni :)

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon motiváló, nagyon jól néz ki az egész. Örülnék neki, ha egyszer majd nekem is ilyen testem lenne, mint a lányoknak :D Harcra fel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj én is nagyon szeretnék úgy kinézni, mint ezek a lányok! :D

      Örülök, hogy nem csak nekem volt motiváló a videó :)

      Törlés
  2. Sajnos nekem elég nagy a súlyfeleslegem, de már lement kemény kilenc kiló (jupiii:D.Remélem jövő ilyenkorra még megtudok szabadulni kb 24-26 kilótól, és akkor nagyon-nagyon boldog leszek. Eddig csak a kaján változtattam, de most elkezdtem tornázni. Még nehezen megy, de igy is könnyebb, mint amikor 9 kilóval többet nyomtam. Ha leadok még 15 kilót, akkor már lesz bátorságom konditerembe is járni, úgyhogy remélem majd feltudom tornázni magam ilyen szintre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az, hogy 9 kilót leadtál, az nagyon szuper! Legyél magadra büszke, és csak így tovább! :)

      Ha a jó kaja és egy kis mozgás megvan - akkor a legjobb úton haladsz. Tényleg nem is kell olyan nagyon sok, csak legyen rendszeres. Heti 3-4 alkalommal mondjuk fél óra, kezdetnek az is jó :)
      Esetleg Jillian Michaels videóit ismered? A 30 Day Shred-et nagyon, nagyon ajánlom, én is azzal kezdtem. Csak 30 perc, és nem is muszáj minden nap csinálni. És van eredménye :)

      (torrentoldalakon megtalálod :)

      Hajrá!! ;)

      Törlés