2013. február 6., szerda

Vizsgaidőszak VÉGE!

Sziasztok! Sikeresen letettem az utolsó vizsgámat is, úgyogy elmondhatom, hogy végre vége... Nagyon hosszú volt ez az időszak, és szerintem ennyire nem is tettem még oda magam egyetlen vizsgaidőszakban sem. Jó jegyem is lettek, csak most már így a végére semmi erőm sem maradt.

Az uccsó vizsgámra maradt 4 napom, úgyhogy alig aludtam az utóbbi napokban, előző éjjel már csak 2,5 órát aludtam... Szóval vizsga után hazajöttem, és szundítottam úgy 4 órát. :D Még mindig teljesen nullán vagyok, azt sem tudom szinte, hogy hol vagyok, de majd szépen kipihenem. 

Sok időm nem lesz rá, ugyanis jövő hétfőn kezdődik minden előről... Hmm...
Sikerült fogynom is közben, de erről majd írok a heti összefoglalóban! 

Mindenkinek köszönöm a biztatást :)

3 megjegyzés: