2013. január 11., péntek

Nehézségek

Egy kis update, hogy nehogy úgy tűnjön a blogomból, hogy nekem minden szép és jó... és könnyű...
Lássuk csak: az elmúlt bő egy évben immár negyedjére (!!) romlott el a laptopom. Ma vittük el szervizbe, valószínűleg ez lesz az utolsó húzása. Persze tudni kell, hogy már eddig is annyi lett rá költve, hogy abból egy új laptopot lehetett volna venni. De az ilyeneket nem lehet előre látni.

Ehhez tudni kell, hogy jövő héten lesz a durva patológia vizsgám, amihez a beugró egy kórszövettani metszet felismerése. 57 metszetet vettünk. Na kérem szépen, persze, hogy a neten vannak fent a metszetek.. Khm. A gépemen ezen kívül egy csomó anyag, ami azért nem ártana a tanuláshoz.

A gépemen ezen kívül ott volt a Kcalendar, amit minden áldott nap használtam kalória- és makronutriens számlálásra. (Tudom, durva, de ez fáj a legjobban :( Egy csomó étel értékét bevittem, mivel már hónapok óta használom... Ez ugye most mind odaveszett.)

És ugye a torna, a Ripped in 30. Egy nagy szerencsém van, hogy ez legalább fent van pendrive-on, így tudok a tv előtt tornázni... De kalóriát utoljára szerdán számoltam, a papíros módszerhez nem volt időm / erőm...

Most a barátom gépét használhatom, csak hát ugye neki is kell közben néha... ami érthető, nyilván. A kcalendar sajnos nem is hajlandó ezen a gépen futni.

Ja, a szervizben 4 ezer Ft-ot számolnak fel akkor, ha kivizsgálják a gépet, de mégsem kérsz szerelést. :) Ez persze érthető, de sajnos eléggé valószínű, hogy ez lesz... na de januárban laptopot venni...?

Ezen kívül épp a szervizbe menet beadta az unalmast az autó is, lemerült az akksija (előfordul sajnos, de csak olyankor, amikor igazán kéne...) Rendben, gyaloglás a szervizig, semmi baj, csak olyan 20 tétel van beosztva mára. (Nem arról van szó, hogy lusta lennék gyalogolni, csak épp most ez az időhúzás már nem hiányzott)

Hát igen... durva ez a patológia egyébként, most lassan 1 óra, de még két tételt minimum át kell néznem. Csak azért írok, hogy lássátok. Nekem sem könnyű.

Persze a lakógyűlés is épp ma volt, amiről tudni kell, hogy a 80%-a locsi-fecsi azokról az itt lakókról, akik nincsenek jelen, és egyéb nem kapcsolódó dolgokról. De elmentem, ott voltam majdnem egy órát... kötelességből. Igen, hamarabb leléptem, de ott voltam.

Ezen kívül minden más bajom is van, fájok itt, meg ott, rá kellett állnom a koffeinre, mert kidőltem... Pedig milyen szépen leszoktam! Komolyan, vérzik a szívem...

Ma reggel visszajött a reggelim is, már aludni is alig tudok az idegességtől, stb. Persze mindeközben főzni, mosni, blablabla kell.

De ez mégsem egy negatív poszt, megmondom miért: néha nagyon nehéz, igen. De ki kell tartani!!!! És eszembe sem jutna bevágni egy Milkát csak azért, mert már totálisan kész vagyok... Nem, nem. Két tétel között is inkább ebédet dobok össze, de szépen tovább kell menni.

És az igazán fontos dolgokra ilyenkor is meg kell próbálni időt szánni... Például tegnap egész nap a tornát vártam, hogy végre mozogjak egy kicsit, és igen: megérte nekem azt a fél órát rászánni. Sokkal jobb lett utána minden.

Szóval, kitartás!

4 megjegyzés:

  1. Együttérzek. Én hasonló dolgokon mentem keresztül záróvizsga előtt. Meg szigorlatok előtt, meg vizsgák előtt. Volt olyan, hogy el is ájultam... ment a pocim, hányingerem volt stb.

    Én a nem alvás miatt nem bírtam tornázni, csak aludtam, ettem, tanultam. Bár záróvizsga előtt, amikor az embernek egy esélye van, lehet nem is csoda.

    A koffein és a mozgás jó. Koffein kevésbbé, de inkább mint energiaital.

    Nekem most lett új laptopom, 4 napja. Nem romlott el a régi, csak a munkám/tanulmányaim miatt kellett olyan, ami többet tud, mert a tervező programjaim nem futnak a másik gépen. Sajnos procit és videó kártyát igényel. :( Pedig szerettem azt a gépet, mert jól szolgált és nem volt semmi baja soha. Remélem ezzel se lesz semmi gond. Nagyon megszerettem. :) Kicsit macera volt mire feltelepítgettem mindent, meg helyre raktam, de megérte. :)
    Tegyük hozzá azért, hogy ez a szülinapi/karácsonyi ajándékom idénre, meg 1 évre visszamenőleg is, meg jövőre is. Meg a diplomaosztómra. :)

    4 napja szokok vissza a diétára, és már most jobb a gyomrom. Én elb*sztam azzal, hogy ha kellett ettem csokit, főleg hogy kaptam szülinapra... bár igyekeztem kínálni a többieknek, azt se én eszem meg legalább, ők meg nem híznak. :) Szóval jól csinálod. Menni fog minden.

    Tudom, hogy menni fog minden. ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a biztatást! Kicsit megbántam már, hogy közzétettem a bejegyzést, mert már inkább átcsapott hisztibe :D De hajnali egykor mit írjon az ember, ezek után...

    Sajnos valószínű nekem is új laptop kell majd, méghozzá sürgősen. :( Szerettem a régit, de tényleg annyi probléma volt már vele, hogy ha mondanak egy olyan árajánlatot, hogy 40 ezer Ft, akkor semmi értelme már tovább erőltetni. Régebbi már, szóval fél éven belül előjönne valami más baja, megint.

    A torna szerencsére olyan nekem, hogy kell. Tehát sokkal rosszabb lenne a helyzet, ha nem csinálnám...

    A koffein meg sajnos kell, nem vagyok rá büszke, de így is örülök, ha túlélem :(

    Hát, igyekszem :)

    VálaszTörlés
  3. Nem hiszti ez, csak mélypont! Kitartás!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Pipacs!! Megmondom őszintén, hogy azóta már sokkal jobban vagyok, már az is segített, hogy leírhattam...

      És azóta történt még olyan dolog, amin felhúzhattam volna magam, de szerencsére már csak vállat vontam, és mentem tovább. Most mit idegesítsem magam? :D

      Törlés