2012. november 6., kedd

Kifogytam belőle, belefogytam

Írtam az előző posztban, hogy a képek alapján nem annyira feltűnő a változás. Nem hagyott nyugodni a dolog, és felpróbáltam pár dolgot. Nos, jelentem, hogy belefogytam a turizott koktélruhámba, plusz három nadrágomtól búcsút vehetek :) - remélem örökre!

Nézzétek csak:






Szerintem tök jó :)) Úgy örülök! Mondjuk hiába fogytam bele a koktélruhába (már szinte feladtam a reményt, hogy valaha is fel tudom majd húzni a cipzárt...), nem hiszem, hogy felvenném. A színe gyönyörű,  a madaras gyöngy-hímzés gyönyörű - de ugye az anyaga mindent kiad. A pocakomból és a combomból fogytam szerintem a legtöbbet, de igazából nem is tudom, hogy hány kilósnak kéne lennem ahhoz, hogy ez a ruha jól álljon. Ez ilyen, na. 

Végeredményben tehát nem kellett volna megvenni... de szép lassan tanulok a hibáimból :)

6 megjegyzés:

  1. Csiniiii vagy, hatalmas gratula! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszönöm szépen, úgy örülök :)))

      Törlés
    2. Naná!!! :))) És a ruha szerintem jól áll! ;)

      Törlés
    3. Köszi :D Azért még a barátom véleményére kíváncsi leszek :)))

      Törlés
  2. Gratula!!! Nagyon látványos a fogyásod... A ruha meg gyönyörű...hanyas méret?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! :) Nekem is nagyon tetszik, csak az anyaga lehetne más! Egyébként megnéztem az előbb, 10-es méret :)

      Törlés