2012. május 27., vasárnap

Hol együnk Debrecenben?

Nyakig benne vagyunk már a vizsgaidőszakban. Mit lehet tenni, ha elfogyott az, amit anyu küldött, kong az ürességtől a hűtő, és a pár mindkét tagja reggeltől estig tanul? Rendelünk valahonnan, és várjuk a kiszállítást...

Nos, szerencsére tudok főzni, és szeretek is. Igaz, még kezdő vagyok; akkor kezdtem el főzni, amikor az egyetemre kerültem (szeptemberben lesz három éve). Ma már tényleg elég sok mindent meg tudok csinálni, sokszor dicsérnek is, persze én bőven látom a hiányosságaimat :) :) De a lényeg az, hogy év közben legalább minden 2. nap főzök, kivéve persze, ha küldtek valamit enni a szülők, vagy van valami nagyon komoly zh.

Mindenesetre egy kemény zh-időszakban, vagy még inkább vizsgaidőszakban a főzés szóba sem jöhet (nagyon nagyon ritkán, ha már kezdek becsavarodni, főzök valamit, mert tényleg szeretek főzni, és ezekben az időszakokban bizony hiányzik.) 

Szóval bőven van tapasztalatom a debreceni kajáldákat illetően :) Vigyázat, ez most nem kifejezetten fogyis bejegyzés, de gondoltam összeszedem egy helyre :)

Nagyjából a legelső, amit megismertem. Az évek során sokat fejlődött, de a pizza már a kezdetektől nagyon jó! És amennyire én látom, árban is veri a többi debreceni pizzériát. Rengetegféle pizza van, ráadásul most már tortillát (kicsit kalóriaszegényebb :), különböző tésztákat, desszerteket és salátákat lehet rendelni.

+1: interneten keresztül is lehet rendelni

Talán itt van a város legfinomabb gyrosa. Ezen kívül mindenféle étel van még: hamburger, különböző tálak (saslik tál, kijevi csirketál, brassói, stb stb. Nagyon sok minden van!) 

- 1: elég drága, akárhonnan is nézem, igaz, lehet fél adagot rendelni (ami nekem elég is, de másnak lehet, hogy nem). A kiszállításért is fizetni kell!

+1: vannak vega kaják is, ami hatalmas nagy pozitívum! Anyukám vega, így pontosan tisztában vagyok vele, hogy Debrecenben mennyire korlátozottak a lehetőségek büfészerű helyeken a vegetáriánus étkezéshez. Szóval ez nagyon nagy piros pont! (ráadásul a vega kaja itt nem merül ki azonnal a rántott sajt-tartár vonal után)

Ez egy új felfedezés, de már most tudom ajánlani! Minden nap 3 féle leves közül és 8 (!!!) féle főétel közül lehet választani. Dobozzal együtt max. 900 Ft-ra jön ki így egy leves + főétel (változó az ár azért, mert nem mindegy, hogy milyen dobozba kéred, hadd ne részletezzem, akit érdekel, nézze meg a honlapon). Amiért nagyon tudom ajánlani, az egyrészt az ár, másrészt pedig, hogy nagyon finom az étel :) De tényleg! 

Házhoz is szállítanak.

Itt is van leves + menü rendszer, de itt nem olyan nagy a választék - kétféle leves, és háromféle főétel van. 890 Ft egy menü, viszont itt kisebb adagot kapsz. Ráadásul véleményem szerint nem olyan finomak az ételek, mint a Gödörben. 

Amit viszont mindenképp hozzá kell tennem, az az, hogy a menün kívüli ételek nagyon finomak - csupa magyaros étel, pörköltek meg ilyesmik.

Sajnos ennek nincs honlapja, de belinkeltem egy est.hu-s cikket róla támpontnak. :) Igazából van egy Kaga a Debrecen plazaban is, de én ezt sokkal jobban szeretem. A Csapó utcán van, szóval ez is elég jól megközelíthető, viszont itt nem ugranak rá az emberre, hogy ''mit adhatok?''. Kis, közepes, ill. nagy adagok vannak, mindegyikhez meghatározott számú husi-félét lehet kérni. (tehát pl. azt hiszem a nagy adaghoz 4 félét lehet választani.) Árban is jó, 600-900 Ft között megúszod - viszont ha nagy adagot kérsz, azt lehetetlen mind megenni egyszerre.

-1: tudtommal nincs házhozszállítás

Nos első körben ezekről szerettem volna írni, majd ha találok valami jót, akkor természetesen arról is írok, hátha valakinek ez segítség, és nem akar pizzán meg vajas kenyéren élni az egész vizsgaidőszakban :D Ezeken kívül mást is próbáltunk, de ezeket tudom ajánlani. Van még néhány tervben, hogy ne legyen olyan uncsi a vizsgaidőszak - bár ilyenkor sokat vagyok otthon, és anya főz rám :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése